תושבת רחובות קיבלה הודעה מאחד השכנים שהרכב שלה עולה באש, וכשירדה אל החניון ראתה את היונדאי שלה בוערת. התקרית האלימה קרתה לפני מספר ימים, וכשכוחות כיבוי האש הגיעו למקום, הם ניסו להבין כיצד זה קרה וגילו ממצלמות האבטחה שמדובר בגרוש שלה שהצית את רכבה וברח.

מדובר בזוג צעיר בשנות ה-30 לחייהם, ולאחר עשר שנות זוגיות ושלושה ילדים הם החליטו להיפרד. בתיעוד ראו את המסע המתוכנן שהחשוד עשה: זה התחיל בתחנת הדלק, הוא מילא מספר בקבוקי מים ריקים בבנזין, והמשיך אל עבר הרכב של גרושתו שנמצא בחניון ביתה. הוא שפך את הבקבוקים על רכבה והצית אותו. מיד לאחר מכן הוא ברח והשאיר את הרכב לעלות באש. כמו כן, השריפה סיכנה את כלל דיירי הבניין.

"לא האמנתי שהוא יהיה מסוגל לעשות מעשה כזה של הצתה. זה לא הגבר שחייתי איתו עשר שנים והבאנו ילדים. המצב הזה קשה לי מאוד, אני עדיין לא מעכלת שזה מה שקרה", סיפרה הגרושה שרכבה הוצת.

בני הזוג גילו שהגרוש שלה והגרושה שלו, שלא הכירו זה את זאת עד שהפרודים שלהם הפכו להיות בזוגיות – רקמו ביחד מזימה. התברר שהחשוד שיתף פעולה עם הגרושה של בן הזוג החדש של הנפגעת וביחד הם תכננו את פעולת ההצתה. מקרובים של הזוג טענו שהגרושה נכנסה לזוגיות חדשה, והגרושים משני הצדדים חשו רגשות עזים של קנאה וכעס, לכן לכאורה תכננו את המעשה כנקמה.

תגובת עורכת הדין אור דהן המייצגת את הנפגעת: "חשוב לזכור שאלימות כלפי נשים, זאת אלימות שחוצה מעמדות, מגזרים ומצבים סוציואקונומיים. אני פונה לממשלת ישראל להרחיב את המענה לכדי פתרונות אופרטיביים מעבר לשיח הציבורי".

תגובת עורך הדין יוסי בוקר, המייצג את החשוד: "מדובר באדם ללא עבר פלילי. המאשימה מסתמכת על זיהוי פגום, כאשר לא לקחו בחשבון שיש לו אח תאום, שהונחה בפני המזהים תמוה אחת בלבד. מדובר בחשודה נוספת שנחקרה באזהרה, היא זו שעל פי החשד יזמה, דחפה ושידלה לביצוע העבירה המיוחסת".