זה קרה בבר ה"מייקס פלייס" בתל אביב, התובעת היא ג'ני - עובדת כבת 20, ששימשה באותו הזמן כמלצרית במקום וזה מה שהיא מספרת: "באחד הערבים מנהל המשמרת דחק בי לעשות באדי שוט עם אחד הלקוחות בניגוד לרצוני, הרגשתי שמטרידים אותי מינית". למי שלא מכיר, באדי שוט הוא שפיכת אלכוהול על הבטן של אדם אחר ומלח על הצוואר תוך כדי שהבחור או הבחורה שוכבים על דלפק הבר. אחד מהם מלקק את המלח ובמקביל שותה מכוס וכך ההפך.

בתיעוד של אותו אירוע נראים הברמן ומנהל המשמרת שופכים אלכוהול על הלקוח ומורחים את צווארו במלח. תוך שניות ספורות הם העלו את ג'ני שבהתחלה מסרבת אבל מנהל המשמרת לא הרפה ואף דחף את ראשה בכוח לעבר גופו של הלקוח.

ג'ני לדבריה התלוננה בפני מנהל החברה ואף הגישה תלונה במשטרה כנגד מנהל המשמרת והברמן. אלא שמהר מאד התיק נסגר על אף שהם קיבלו את סרטוני האבטחה מהמקום. היא החליטה להגיש תביעה לבית הדין האזורי לעבודה, שקבע שמדובר אירוע בעל קונוטציה מינית אבל לא בהטרדה מינית לפי החוק "המעשה נעשה בהסכמה ולצורך יצירת אווירה קלילה וכיפית בבר".

אחד הבעלים של הבר, ג', מעיד ש"למעשים המתוארים אין אופי מיני לאור זאת שבארצות הברית זה נפוץ", בעלים נוסף טוען "מדובר בחוויה פרטית שהחברה לא צריכה להתערב בה". עורכי דינה של ג'ני הגישו ערעור והיום (ראשון) הגיע פסק הדין - בית הדין הארצי לעבודה החליט להפוך את ההחלטה וקבע בצורה חד משמעית כי "באדי שוטס" הן מעשה מגונה וכי מנהל המשמרת הטריד את העובדת. עוד קובע בית הדין כי ג'ני תקבל פיצוי בסך 150 אלף שקלים- 30 אלף שקל ישלם לה מנהל המשמרת והמעסיק ישלם כ120 אלף נוספים. 

תגובת רשת הברים "מייקס פלייס": "מדובר במקרה מצער משנת 2017 בו מלצרית וברמן, שני אנשים בגירים, אשר היה ביניהם קשר רומנטי מחוץ לכתלי מקום העבודה, פעלו לאחר שעות הפעילות בניגוד להוראות התקנון עליו חתמו, האוסר בין היתר צריכת משקאות ע"י עובד המקום ומגע פיזי. הטלת האחריות על בית העסק במקרה זה אינה הולמת את עובדות המקרה הספציפי לאישורן. אנו סבורים כי פסק הדין מוטעה ואנו שוקלים את האפשרות להגיש ערעור".