פרטים נוספים מהתקיפה המינית בתיכון בתל אביב ממשיכים להתבהר. לפי עדויות התלמידות בבית הספר, התקיפה התרחשה בבית ריק של אחד הנערים מבית הספר אחרי מסיבת חנוכה שכללה אלכוהול. הנער שחשוד בתקיפה, הציע לחברים להביא ידידה שלו, נערה בת גילו. הוא נסע להביא אותה, היא הגיעה אל הבית, ושם באחד החדרים התבצעה התקיפה. נכון לעכשיו, רק הוא חשוד במעשה. 

כמה תלמידים מאותו בית הספר, שיתפו בתחושותיהם מאז שהאירוע התפוצץ. "זה מפחיד רצח, הוא תקף יותר מאחת. ניסו להגיד לנו שמטפלים בזה והכל בסדר". כבר למחרת, אותה נערה סיפרה שהותקפה והמידע הגיע לאחר מספר ימים לבית הספר. בפועל, ההורים שמעו על כך רק דרך הפרסום ב-103FM, והבינו שאותו תלמיד היה מעורב בתקיפה נוספת בבית הספר הקודם שבו למד, ושאף גורם לא העביר את המידע הזה הלאה.

כך מנהל בית הספר בו התרחשה התקיפה, הגיב להשתלשלות האירועים: "אני יכול להגיד בוודאות שזה לא קרה בבית הספר בשום פנים ואופן. אני מרגיש חרא, מרגיש נורא. יש חשש שנפגעה תלמידה שהיא תלמידה שלי, אני לא יכול להרגיש טוב עם זה".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "מדובר באירוע קשה וחמור אשר מצוי בחקירת משטרה. המשרד מלווה את האירוע מהרגע שהוא דווח לו, ומעניק תמיכה וליווי אישי לתלמידה הנפגעת על ידי אנשי מקצוע מהשירות הפסיכולוגי ייעוצי".

סייעו בהכנת התחקיר: תל אביב אונליין