24 שעות אחרי שידור תחקיר "חשיפה", בו הוצגו עדויות קשות של נשים נגד איש העסקים המוכר ישראל אור, קארין קצב סבורה שמדובר בתופעה שנקראת "אנסי המגדלים". אמש (שני), קצב פתחה במונולוג עוצמתי וביקשה ממשפיעי הדור להילחם על האמת.

"בוקר טוב אנסי המגדלים לכאורה: ישראל אור, שי אביטל, אלון קסטיאל ועוד מאות פנים שבדרך לקבל שמות", פתחה קצב את דבריה, "התעוררתם מהסטלה אתמול בבריכה? או עוד מוקדם מידי? כי אני כן. רותחת מעצבים, עצובה ונגעלת. אם פעם היינו פוחדות ללכת בסמטה חשוכה שמא איזה סוטה נרקומן יתקרב, הרי שהיום בעידן ה-Me Too קיבלתם עטיפה מתוחכמת וסקסית מאוד; סטורי במלדיביים, יהלומים, כוח מסנוור. הסיוט הזה שמצטלם הכי מהמם באינסטגרם, זה שכולן מריירות עליו, אומר שמבחינתכם הכל אפשרי נכון?".

"אז מה אם היא ילדה בת 16? או מלכת יופי שרק התחילה את דרכה בגיל 20? אז מה אם היא אמרה לא? מי תגיד לכם לא? אין גבול להשחתה, לרוע ולייצר", המשיכה קצב, "דחפו סם אונס אף אחת לא תקלוט, ומי שכן למה שתפתח את הפה? איך היא תוכיח? הכסף שלכם קנה גם את הזכות הזו. כמו שאמרת אדון אור, איך שבורה מקריית גת או בחורה בלי כסף מרמלה תילחם בתוך גוב אריות?".

"בוקר טוב אנסי המגדלים, בטח התיקים שלכם ייסגרו מתוך חוסר ראיות, עניין לציבור או בזכות איזה חבר טוב שהוא חוקר בכיר, בזמן שהילדות ישבו בבית בטראומה לכל החיים; התקפי חרדה, רגשות אשם ופחד משתק. איפה אתם אושיות האינסטגרם שמייעצים כל בוקר על תזונה נכונה? בואו ספרו לנערות בבת ים מה קורה שם באמת מאחורי הקלעים אצל השכנים שלכם. איפה אתם שחקני הכדורגל? משפיעי הדור הזה? אתם שילדים חולמים להיות כמוכם שותקים? הלוואי שתיקחו טיפת אומץ מתהילה לוי ובר סידניה כלפון, ותשפיעו על עוד אלפי נשים ונערות להילחם על האמת הפשוטה הזו: אנס זה אנס. לא משנה מה השם שלו, הרכב, הסטטוס והכסף".

תגובתו של עורך הדין אסף שרף, פרקליטו של ישראל אור: "מדובר בנשים בגירות אשר ניהלו מערכות יחסים בהסכמה עם מרשי, חלקן לפני שנים רבות. הטענות נגדו החלו לאחר שביקש לסיים את הקשר עמן. חלק גדול מהתלונות נדחו על-ידי בית המשפט או נחקרו על-ידי המשטרה ולא נמצא בהם דבר. לגבי התלונות החדשות מהימים האחרונים, ככל שמרשי יידרש הוא ישתף פעולה עם הרשויות ויוכיח כי מדובר בשקרים. מר אור ביקש מנציגי התוכנית לערוך פוליגרף משותף יחד עם המתלוננות על מנת להוכיח שמדובר בטענות שקריות נגדו אך הוא נתקל בסירוב. לגבי האירוע הנטען בארצות הברית, מדובר באירוע מלפני כ-20 שנה. מרשי אינו קשור לאירוע ושמו שורבב אליו בטעות. בכוונתנו לפעול בכל דרך חוקית העומדת לרשותו על מנת להוכיח כי לא דבק במעשיו רבב.