חגיגות האירוויזיון התחילו היום וההתרגשות גדולה, אך נראה שהקונים לא נוהרים לקופות. בדיקה שערכה מערכת "חי בלילה" גילתה שאלפי כרטיסים שהוצעו למכירה עדיין לא נמכרו. לכל אחד מחצאי הגמר הוקצו כ-4,000 כרטיסים למכירה (בקיזוז אנשי תקשורת, משלחות ומוזמנים). בחצי הגמר הראשון נותרו יותר מכ-2,500 כרטיסים, יותר ממחצית מהכרטיסים שהוצעו למכירה.

בחצי הגמר השני המצב פחות עגום, אך עדיין לא מעודד, כשיותר מ-1,400 כרטיסים עדיין מחכים לרוכשים. מדובר בנתונים מדאיגים ועל פי הערכות כרגע תאגיד השידור הציבורי, שאחראי על הפקת האירוע, יפסיד לכל הפחות כ-2 מיליון שקלים.

מעבר לדאגה הכלכלית בתאגיד חוששים גם מהמושבים הריקים. כזכור, בשבוע שעבר, אחרי סבב ההסלמה בדרום הוצעו כרטיסים חינם לתושבי עוטף עזה. בנוסף, ישנם המון מבצעים של הנחות לתושבי תל-אביב ושלל מבצעי 1+1 שונים. "האירוויזיון בישראל יקר יותר. ראשית כי ישראל זו מדינה מאוד מאוד יקרה", אמר מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי, אלדד קובלנץ, "לאור העובדה שתאגיד השידור הוא הגורם הממן היחידי של האירוע, נאלצנו לעלות את מחירי הכרטיסים. זה המקרה הראשון בהיסטוריה שתאגיד שידור ממן בעצמו את המופע".

גם בגזרת התיירים שהגיעו לישראל התוצאות נמוכות מהצפוי – הערכה הייתה שכ-15,000 תיירים יגיעו לישראל לאירוע המוזיקה הגדול של אירופה, אך בפועל הגיעו כמחצית, זאת בשל העלויות הגבוהות.

"חי בלילה", א'-ה', 23:20