רמי בוחניק, שכונה הפדופיל מהצפון, הורשע בגין ביצוע מעשים מגונים בעשרות ילדים שחינך בעבר, וישב בבית הסוהר על כך. לפני כשבועיים קוצר מאסרו על התנהגות טובה, והוא שוחרר מהכלא. מפרסום ראשון עולה כי בזמן הקצר שעבר, הוא הספיק לחזור להרגלי העבר.

>> הטלוויזיה של ישראל עוברת לערוץ 12: כל מה שצריך לדעת לקראת הפיצול של ערוץ 2

"כבר חודשים שרמי בוחניק, מנהל שיחות מיניות עם מישהו שנחשב לנער", חשף מורן קלפר ממערכת "חי בלילה", "שיחות שהחלו בזמן שיצא לחופשות סוף שבוע בכלא, המשיכו ועלו שלב ברגע שהשתחרר. בוחניק חשב בהתחלה שהוא מדבר עם מישהו בן 19, הוא שלח לו תמונות מיניות ומהר מאוד גילה שמדובר בנער בן 14, אבל הוא ממשיך את ההתכתבות ואפילו מחמיר אותה". למעשה, מאחורי הנער עומד אבי דוביצקי, אשר מכונה "צייד הפדופילים", ובשיחת טלפון עם בוחניק, הורה לנער מטעמו מה להגיד ואיך לפעול.

"בטבעי שלי אני כן רוצה להתנשק איתך ואני רוצה לתת לך חוויה ראשונה טובה", נשמע קולו של בוחניק בשיחה עם הנער, "אני פוחד שתעשה את זה במקום שתפגע או במקום שיגעילו אותך. אני בטבעי שלי כן הייתי רוצה שתבוא אליי אחרי בית הספר, אני רוצה לראות איך אתה נראה בלי חולצה. יש לך מחשבות, רעיונות, פנטזיות? אתה רואה סרטים, אפילו אולי טיפה פורנו, זה לא שאתה מנותק מהעולם. אתה פחות או יותר יודע מה הגוף שלך רוצה ומה הראש שלך רוצה".

לוח שידורים קשת 12. כל הפרטים

מערכת "חי בלילה" העבירה למשטרה את השיחה הפיקטיבית, כדי למנוע שיחה אמיתית שאולי עתידה להגיע. אבל לטענתם אין מה לעשות ללא תלונה או קורבן אמיתי. גם הניסיון עם מפקד יחידת צור, שאחראית על הפיקוח של עברייני מין, לא צלח. ובכך המערכת הופנתה בחזרה אל דוברות השב"ס.

רמי בוחניק מסר בתגובה: "אני לא דיברתי עם אף אחד באופן מיני, ברגע שידעתי שזה לא גיל מתאים ניתקתי. זה הכל".

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:00, רק בערוץ קשת 12 החדש