בכנס המסעדנים שהתקיים אתמול (רביעי), המסעדנית רותי ברודו קמה באמצע נאומו של רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב, ביקרה אותו בחריפות ויצאה מהאולם עד שסיים את דבריו. המהומה התרחשה על רקע הקושי להעסיק עובדים בתעשיית המסעדנות בישראל, והמסעדנית מחתה על הקשיים שמערימה העירייה על בעלי העסקים.

במהלך הכנס דיבר שי ברמן, יו"ר איגוד המסעדות, על הצורך בהעסקת עובדים זרים בשל מצוקת כוח אדם בעולם המסעדנות. חולדאי עלה אחריו לבמה וביטל את דבריו, לטענתו המסעדנים יכולים פשוט לשלם יותר לעובדים ישראלים.

בשלב זה קמה רותי ברודו מהכיסא שלה, שהיה ממוקם במרחק רב מהבמה, התקרבה אל חולדאי תוך הרמת קולה וצעקה עליו. בתיעוד שצולם בכנס, ברודו נצפתה כשהיא צועדת לעברו של חולדאי מול הקהל שנכח באולם ומחא לה כפיים, וראש העיר השיב לה: "את תקשיבי למה שאני אומר ותכבדי".

לבסוף יצאה ברודו מהאולם. עד סוף הנאום המסעדנית והבעלים של קבוצת R2M לא נכנסה חזרה לכנס, אלא רק כשחולדאי סיים את דבריו ויצא. גם בפאנל שהתקיים מאוחר יותר ובו השתתפה ברודו המסעדנית הביעה את מורת רוחה מדבריו של ראש העיר. "מה שחולדאי לא מבין זה שאם אני אשלם יותר משכורות אני אצטרך לקחת יותר כסף על הסלט קיסר", הסבירה.