לא מעט מאזרחי ישראל מחכים הרבה זמן בתור כדי לחדש את הדרכון שלהם במשרד הפנים. להדר אברהמי מהישוב תקוע שהתכוננה לטוס ליוון, קרתה סיטואציה לא צפויה שעלולה לשבש לה את התוכניות ע"י לא אחרת מבתה בת השלוש וחצי – אודם. הילדה המתוקה, שלמדה בתקופה האחרונה איך להשתמש במספריים, כבר הותירה אחריה "קורבנות": הראשון זה הדרכון של אמא, השני זאת הטיסה שלה לארה"ב והשלישי זאת הטיסה המתוכננת שלה ליוון. בראיון ל"חי בלילה", האם למשפחת אברהמי סיפרה על השתלשלות האירועים.

"הייתי כל כך מופתעת, לקח לי יומיים להתאושש מהסיפור הזה", שיתפה הדר והוסיפה כיצד היא גילתה על שנעשה לדרכון שלה. "היא פשוט לקחה את הדרכון והיה מוזר לי קצת השקט הזה. הלכתי לראות מה היא עושה בחדר ואז ראיתי את הדרכון הגזור".

הילדה שגזרה את הדרכון של האם לפני הטיסה (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
"הייתי כל כך מופתעת, לקח לי יומיים להתאושש מהסיפור הזה" | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

בהמשך, האם חזרה לתגובה שלה באותם רגעים ושיתפה מדוע היא לא הייתה מסוגלת לכעוס ושמרה על איפוק למרות ההשלכות של המעשה. "חיכינו כל כך הרבה לדרכון של התינוק שיגיע ובאנו לסגור את הדברים של הטיסה", אמרה והוסיפה. "הייתי המומה, לא כעסתי עליה, היא השקיעה, גזרה ישר והיא ילדה בכל זאת. למדתי את הלקח בדרך הקשה ואני כאן כדי לתת שירות לציבור".

מה הסיכוי שתטוסי למרות הכל?
"יש חופשה ואלוהים יודע – אנחנו מחכים למשרד הפנים כמו כולם. כשכתבתי על זה, הרבה נעתרו לעזור לי לשמחתי ונחיה ונראה. אני רק מקווה שנצליח לעשות את זה".