מה אתם הייתם עושים אם הייתם חוזרים הביתה כשההורים שלכם נמצאים בחופשה - ומגלים שגנבים פרצו לכם לבית? אז אלכס שולץ, חשב על רעיון יצירתי והחליט לעשות מזה סרט בו הוא תיעד את בואם של השוטרים לביתו והמראות שנותרו בביתו לאחר הפריצה. בראיון ל"חי בלילה", הוא סיפר על הסיבות שבגינן בחר להנציח את האירוע באופן הזה.

"לא הייתי מהבוקר בבית, וההורים היו בים המלח בחופשה", סיפר אלכס ושיתף כיצד גילה שביתו עבר פריצה. "ראיתי אורות בבית וכשהגעתי הדלת הייתה נעולה מהבריח. התקשרתי למשטרה ולהורים והם לא ענו. זה היה או להזמין מנעולן בארבע לפנות בוקר או לפעול לבד אז טיפסתי בעצמי בעקבות הפורץ. קיוויתי שהוא שם ככה שאוכל לתפוס חלק מהשלל, אבל הגעתי לבית מבולגן, בלי התכשיטים של אמא וכסף שהוא לקח".

בהמשך, התייחס שולץ להשתלשלות האירועים שהובילה אותו לשלוף מצלמה עם כניסתו לבית. "באותו רגע לא חשבתי ופשוט הוצאתי מצלמה. גם כשלחמתי בצוק איתן תיעדתי את כל האירועים. יש פה תוכן מעניין. המשטרה באמת עבדה, מז"פ הגיעו לקחת טביעות אצבעות ומסתבר בדיעבד שמצאו את הפורץ באותו ערב. מצאו אצלו מעט מהתכשיטים - אלה הדברים היקרים של סבתא ואמא".

בסיום, אלכס שיתף במחווה שעשה עם אחיו כדי להעלות חיוך על פניה של אימם, אחרי שנהרסה לה החופשה ונגנבו ממנה פריטים בעלי ערך עבורה. "אמא הייתה מאוד מבואסת. נהרסה החופשה ותכשיטים של שנים נלקחו. אני ואחי תמיד אוהבים לשמח אותה אז פשוט הלכנו לחנות תכשיטים כדי לרגש אותה ולעשות לה טוב. תמיד חשוב לשמח את המשפחה".