>> מספר הכרטיסים מוגבל: לחצו כאן להרשמה לכנס

ארי גולד מ"הפמליה" (צילום: אימג'בנק/GettyImages, getty images)
ארי גולד. המקור מגיע לארץ | צילום: אימג'בנק/GettyImages, getty images

אין חובב טלוויזיה שלא מכיר את "הפמלייה" ואת אחת הדמויות הבולטות בסדרה, הסוכן ארי גולד. אך לא רבים יודעים שהדמות של ארי מבוססת על אדם אמיתי, "סוכן על" בהוליווד המעורב בייזום התכניות המצליחות ביותר בעולם. ארי עמנואל, כפי שתכף נגלה, מוכיח שלפעמים המציאות עולה על כל דמיון.

את הצעדים הראשונים שלו עשה ארי, אחיו של היועץ לשעבר לנשיא ארה"ב רם עמנואל, דווקא בפרברי שיקגו - הכי רחוק שאפשר מהשטיח האדום של לוס אנג'לס. אביו, יליד ירושלים ד"ר בנימין עמנואל, הוא רופא ילדים שהיה פעיל באצ"ל. כילד אובחן ארי כהיפראקטיבי ודיסלקטי, ואמו בילתה שעות רבות כדי לספק לו עזרה. תהליך הלימודים הצליח, ועמנואל סיים בהצלחה תואר במכללת מקאליסטר בסנט פול, מינסוטה.

איך מייסדים סוכנות אמנים מצליחה?

ארי החל את הקריירה שלו בתעשייה כסוכן מתלמד בסוכנות אמנים יצירתיים (CAA). לפני שייסד את אנדוור, עמנואל היה שותף בסוכן InterTalent ובכיר בניהול יצירתי בינלאומי. כיום עמנואל נחשב לסוכן הבכיר ביותר בהוליווד, הוא מעורב בייזום תכניות טלוויזיה מהמצליחות והחדשניות בעולם, וכן במיזמים עסקיים בתחום הבידור והמדיה החדשה. עמנואל הוא שותף בכיר ומייסד של סוכנות אנדוור ועמד מאחורי מיזוגה עם WME.

הוא נחשב לפורץ דרך וידוע בשיטות פעולתו הייחודית. כיום הוא מתגורר בלוס אנג'לס עם אשתו ושלושת ילדיו, ולמד לא מעט מחוות טלוויזיוניות הוא לוקח חלק גם בפעילות פילנתרופית ענפה.

"המאמץ מספק לילדים המאובחנים כדיסלקטים תובנות שמסייעות להם למצוא פתרונות יצירתיים לחיים ולעסקים, שאנשים אחרים במקצועות האלה לא יכולים למצוא", אמר בעבר עמנואל בעקבות פרס שהוענק לו בגין הישגיו. בין הלקוחות של עמנואל ניתן למצוא שמות הוליוודיים גדולים כמו ארון סורקין, מייקל מור, מייקל דאגלס וסשה ברון כהן, לצד טאלנטים כמו קונאן אובראיין ואפילו ספורטאים לשעבר כמו שאקיל או'ניל.

ארי עמנואל
ארי עמנואל. הסוכן הבכיר ביותר בהוליווד

 עמנואל ישמש אורח הכבוד בכנס החדשנות ויפתח אותו בראיון, שיערוך עמו מנכ"ל קשת, אבי ניר, על  השינויים שחלים על עולם התוכן, הטלוויזיה, עידן המדיה החדשה וכן אסטרטגיות של שינוי והתאמה ועוד.

>> מספר הכרטיסים מוגבל: לחצו כאן להרשמה לכנס