>> למידע נוסף על הכנס ולהרשמה לחצו כאן

חברת לויין חדשה (צילום: חדשות 2)
חווית הצפייה עומדת להשתנות | צילום: חדשות 2

בתאריך 11-12בנובמבר תקיים "קשת" במועדון הזאפה וברובע המדיה של JVP בירושלים כנס בינלאומי ראשון מסוגו בנושא חדשנות בטלוויזיה (INTV).

במסגרת הכנס יתקיים מסלול מיוחד לחברות סטארט-אפ ישראליות שיציגו בפני משתתפים מהארץ ורחבי העולם מוצרים חדשניים שישפיעו על עולמות התוכן בטלוויזיה. הכנס ייערך בשיתוף פעולה עם קרן ההון סיכון הירושלמית JVP, שמתמקדת בהשקעה במיזמים בתחום המדיה.

חברות סטארט-אפ שיופיעו בכנס יציגו מוצרים שישפיעו דרמטית על עולמות התוכן בטלוויזיה ויקבלו במה לחשוף את מוצריהם בפני בכירי התעשייה העולמית שייקחו חלק בכנס כדוברים וגם כקהל. מדובר בפנייה שתיעשה ליוצרים, start-ups מפיקים ובימאים שפניהם לייצוא ובמטרה לעודד פיתוח של פורמטים חוצי מדיה והבנה של ההזדמנויות הטמונות בה.

מדובר בחברות סטארט-אפ שיש להן מוצר, טכנולוגיה או אפליקציה בתחום הטלוויזיה שתשנה או אופן הצפייה או הצריכה של הטלוויזיה ו/או את החיבור שלו לעולם הדיגיטלי המתקדם וזאת בדגש על חדשנות בתחום - כלומר מוצר שעתיד לשנות את חווית המשתמש או לתת ערך מוסף שלא היה קיים עד עתה.

בין רשימת הדוברים: בכירה ב-CBS וסוכן העל ארי עמנואל

יש לציין כי חברות הסטארט אפ יציגו את הרעיונות בפני רשימת דוברים ארוכה, כגון ג׳וש ברגר, נשיא Warner Brothers אירופה אשר ידון בתהליך שעוברים האולפנים ההוליוודיים המסורתיים במציאות הטלוויזיונית החדשה, ננסי תלם לשעבר בכירה ב-CBS וכיום נשיאת תחום בידור ומדיה דיגיטלית ב- Microsoft וריק רוזן - חבר דירקטוריון וראש מחלקת טלוויזיה ב- WME.

אלו מצטרפים לרשימה ארוכה של דוברים בראשם סוכן העל ארי עמנואל, מנכ"ל משותף של ויליאם מוריס אנדוור (WME), אשר ישמש אורח הכבוד בכנס.

>> למידע נוסף על הכנס ולהרשמה לחצו כאן