>> מספר הכרטיסים מוגבל: לחצו כאן להרשמה לכנס

מחירי הקולה מתייקרים (צילום: רויטרס)
קוקה קולה. גם הם היו בין הלקוחות | צילום: רויטרס

בעקבות ההצלחה של האירוע בשנה שעברה, PromaxBda Creative Clinic Israel יקבל מקום של כבוד במהלך היומיים של כנס INTV. המסלול יכלול הרצאת אורח מיוחדת של- Will Travis, נשיא ושותף בחברת השיווק האמריקאית Sid Lee, לשעבר מנכ"ל אחת מחברות הפרסום הגדולה בעולם, Dentsu America וחבר דירקטוריון PROMAXBDA. בין לקוחותיו נמנו: קוקה קולה, נייק, סוני ומיקרוסופט.

טרביס נחשב לאחד מאנשי הקריאייטיב החשובים בעולם, במשך שנים נחשב לאחד המרצים הפופולריים ביותר בכנסי PROMAX  העולמיים. טראביס יקיים הרצאה מיוחדת במסגרת הכנס ובסופה מפגש אינטראקטיבי עם משתתפי המסלול. עוד במסגרתו ייערכו מפגשים בהם יוצגו מהלכי השיווק הבולטים של השנה.

"אנחנו נרגשים לקחת חלק באירוע"

נשיא ומנכ"ל פרומקס, Jonathan Block-Verk: "אנו בפרומקס נרגשים לקחת חלק באירוע חשוב זה שמכנס תחתיו דוברים ומרצים מהשורה הראשונה בעולם. המוניטין של קשת כמובילת ייצוא תוכן בינלאומי הופך אותה לפרטנר טבעי בהבאת השיח הגלובלי לתעשיית הטלוויזיה בישראל.    

ירון גת, סמנכ"ל מחלקת הפרומו: "כנס בנושא חדשנות הוא בית טבעי עבור Promax Bda. אנחנו נרגשים מכך שהאירוע הופך למסורת ומתרחש שוב בישראל. אין לי ספק שהמשתתפים יזכו לחוויה מעשירה ומהנה".

כנסINTV  יתקיים במשך יומיים (11-12 לנובמבר) במתחם רובע המדיה של JVP, ויציג תפיסות שונות לגבי עתיד הטלוויזיה תוך התייחסות לחידושים ומגמות עולמיות בתחום התוכן הטלוויזיוני והמדיה החדשה.  

הכנס יארח משתתפים מצמרת תעשיית הטלוויזיה והאינטרנט בעולם שיגיעו לחלוק את חזונם לגבי התפתחות התוכן הטלוויזיוני בעתיד הקרוב בהם: סוכן העל ארי עמנואל, מנכ"ל משותף של ויליאם מוריס אנדוור (WME), אשר ישמש אורח הכבוד בכנס, דייב גורדון, ראש מחלקת אירועי הספורט ב-BBC, אנג'לה ג'יין, ראש מערך הערוצים הדיגיטליים ב-ITV ועוד.

>> מספר הכרטיסים מוגבל: לחצו כאן להרשמה לכנס