שידור חי מכנס INTV בנושא חדשנות בטלוויזיה בירושלים, בהשתתפות בכירים מתעשיית הטלוויזיה והניו מדיה בעולם ובארץ. הכנס נפתח בשיחה אישית בין אבי ניר, מנכ"ל קשת לבין ארי עמנואל, סוכן שחקנים ומנכ"ל משותף של סוכנת הטאלנטים הגדולה בעולם, ויליאם מוריס אנדוור (WME). עמנואל מעורב בייזום תכניות טלוויזיה מובילות ובפרויקטים בתחום הבידור והמדיה החדשה. בין המיוצגים בסוכנות נמנים שמות גדולים כמו לארי דייויד, מרטין סקורסזה ועוד.

עמנואל אמר בכנס שבעידן החדש השתנתה הדרך בה אנחנו צורכים תכנים, וזה לא אומר דווקא שמדיה זו או אחרת נכחדת. "אני צופה ב-15 ערוצים ומשתמש ב-15 אפליקציות. זו הדרך בה אנו צורכים את התכנים. זה לא משנה אם זה באייפד או בעיתון המודפס. הדרך בה מספרים את הסיפור היא אותה הדרך ולכן חייב להיות לך סיפור מצוין אחרת הקהל לא יבוא. השינוי חל באופן צריכה במקום שצורכים. מבחינתי היוצר הוא יותר חשוב מתוכן התכנית. השאלה שלי היא מי התסריטאי, מי כותב את התכנית"

כנסINTV  בנושא חדשנות בטלוויזיה הינו אירוע בינלאומי במתחם רובע המדיה של JVP בירושלים, בהשתתפות בכירים מצמרת תעשיית הטלוויזיה והניו-מדיה בעולם (למעלה מ-15 משתתפים מחו"ל) אשר הגיעו לחלוק את חזונם על עתיד הטלוויזיה, מגמות עולמיות וחידושים בתחום התוכן וטכנולוגיות משיקות.

הצטרפו לשידור החי