בין ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ויושב ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, זורם דם רע. דם רע מאוד. יושב ראש הליכוד הוא לא היחיד שאיתו מסוכסך ברק במערכת הפוליטית, יש יריבים רבים נוספים שצבר לאורך חייו הפוליטיים וכרמטכ"ל.

בשיחה עם רפי רשף ב"אינטימי" שתשודר במוצאי שבת (אחרי "מאסטר שף", ערוץ 12), ברק טוען כי גם במתקפותיו החריפות ביותר על נתניהו, לא מדובר בעניין אישי כלל. "לפעמים אנשים חושבים שאני עושה הצגה כשאני אומר להם שאין לי שום מטענים, איבה או עניין עם נתניהו ברמה האישית. זה לא ברמה האישית", מבהיר ברק.

מתי דיברת איתו פעם אחרונה?
"לפני הרבה מאוד זמן. לפעמים אנחנו נפגשים באירוע חברתי ולוחצים ידיים, אבל זה עניין של נימוס. אנחנו לא מדברים כבר הרבה זמן, ולא שזה חסר לי. אני לא מייחל לזה".

יש שטוענים כי יש משהו רובוטי בהתנהלות שלך.
"יכול להיות. פעם אמרתי בהלצה, בהגזמה, שאחד הדברים שעזרו לי בחיים זה שיכול להיות שאני מקרה גבולי של תסמונת אספרגר. אמרתי את זה במידה מסוימת של הגזמה כזאת, לצורך ההמחשה".

וזה נכון?
"אני לא חסר רגשות. זה לא שלא עוברים עליי דברים, שאני לא מרגיש וכן הלאה, אלא אני מבחין בין המעגל של החיים לבין המעגל האינטימי. במעגל האינטימי אני יכול להיות רגשני מאוד, כל מה שאתה רוצה. בגלל החינוך שלי אני מרגיש מנוע מלפרט על זה".