עדי הימלבלוי שיחקה בסדרות טלוויזיה רבות וכיכבה באינספור קמפיינים כדוגמנית – אבל מסתבר שגם עבורה, תחילת הדרך המקצועית לא הייתה קלה כלל וכלל. בראיון לתכנית "אינטימי" עם רפי רשף, מספרת הימלבלוי על הימים הראשונים שלה בתחום ועל האתגרים שעמם היא נאלצה להתמודד.

כזכור, חודשיים אחרי שילדה את בנה השני, ברי, הימלבלוי הייתה אמורה להצטלם לקמפיין הלבשה תחתונה – אבל בצעד אמיץ, היא ויתרה עליו כשחשפה שהגוף שלה עוד לא מוכן. כעת מסתבר שהיא התמודדה עם קשיים בנושא דימוי גוף גם אז. "מצאתי עבודה בדוגמנות, אבל אף פעם לא הייתי רזה מספיק בשביל להיות דוגמנית פר-אקסלנס או גבוהה מספיק, וזה היה כזה באמצע", אומרת הימלבלוי. "נורא רציתי גם את המשחק, פרסומות קיבלתי, אבל בקמפיינים גדולים של אופנה זה היה בעייתי, בטח לא מסלול. עשיתי אינספור אודישנים בלי איזשהו ניסיון, בלי למידה. ואודישנים בדוגמנות זה משפיל".

עוד משתפת הימלבלוי כי בתחילת דרכה היא ניסתה לעבוד כדוגמנית בטורקיה, שם התגוררה בדירה עם עוד מספר דוגמניות. "חשבתי שאני הולכת לגור שם ולנסות את מזלי כדוגמנית באיסטנבול, הגעתי לשם והיו לנו בערך 12 אודישנים ביום, שזה פשוט להסתובב עם הבוק שלך ונהג המונית לוקח אותך כל היום למקומות שמסתכלים בהם עלייך, אומרים 'תסתובבי' ו'תעמדי ככה'. מסתכלים רק על הבוק שלך ואז 'נו ט'נק יו' ו'נקסט'. את מגיעה הביתה, וכולן יושבות ואומרות: 'מה אכלת היום? את אכלת את הלחם?'. הן כל הזמן התעסקו באוכל וסידרו את התמונות ואמרו: 'פה אני נראית שמנה מדי'. היינו ארבע בנות בדירה מאוד קטנה".

בשלב זה, כך מספרת הימלבלוי, היא התקשרה לאמה בצעד נואש. "אמא שלי, שלא שחררה אף פעם, באה עם חברים שלה, היא יצרה לעצמה חופשה בטורקיה. התקשרתי אליה ואמרתי לה 'אמא, אני לא רוצה להיות פה. בואי קחי אותי עכשיו".