חמש שנים חלפו מאז שעדן חסון פרץ לעולמנו והפך לאחד האמנים האהובים בישראל. דרכו הייתה מחושבת היטב, ובמהלכה הוא כבש אינספור יעדים עד שהגיע לבמה הגדולה בארץ - בימת פארק הירקון בתל אביב. בעוד שהקריירה תופסת מקום מרכזי, חייו האישיים, בייחוד חיי האהבה נותרים בצד. בריאיון ל"אינטימי" עם רפי רשף (הערב אחרי הקבוצה, קשת 12), הוא מספר על הקשיים לפתח זוגיות יציבה.

כשרואים את עדן חסון, יודעים שלא צריך להגיד עוד דבר נוסף - וזה הדבר שמרתיע את הזמר. "זה מה שמוריד לי רוב הזמן. בגלל זה רוב מערכות היחסים שלי נגמרות אחרי חודש", אומר, "לפני שאני נכנס למערכת יחסים אני מתכנן לסיים אותה בגלל שרוב הזמן טוב לי לבד ורק לרגעים קשה לי. אני יודע שאני צריך לשנות את זה".

אתה בטוח שתצליח?
"בגיל 30 אני אתחיל להשקיע יותר בחיי האישיים מאשר בקריירה - כי כרגע הם נורא קטנים".

אבל כל הזמן תהיה בדילמה האם רוצים אותך או את המותג שלך.
"נכון, כולם עוטים על עצמם מסכות של רוצים אותי, אבל כמו שיש לי את היכולת לזהות איך אתה מרגיש לגבי השירים שלי, יש לי גם את היכולת לזהות אם אתה רוצה אותי או את המותג שלי".

לקח לחסון זמן ללמוד אהוב את עצמו, מדובר בתהליך שארך שנים. "האהבה העצמית שלי היא ממקום של לשמור על עצמי. שנים לא אהבתי את עצמי, הייתי מסתכל על המראה מצחצח שיניים וזה היה עולה לי. לא אהבתי את עצמי, אבל לא בגללי - בגלל החברה".