ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ואיילת שקד היו שותפים ותיקים. הם הכירו דרך מכר משותף כששקד, ראש לשכתו של יו"ר האופוזיציה נתניהו, חיפשה אדם שיעמוד בראש המטה וגייסה את בנט. בהמשך הקימו יחד מפלגה, התמודדו לכנסת והצטרפו לממשלת נתניהו, וב-2018 פרשו מ"הבית היהודי" והקימו את מפלגת "הימין החדש". מערכת היחסים שלהם נחשבה לאחת היציבות במערכת הפוליטית והם הציגו חזית אחידה עד הקמת ממשלת לפיד-בנט, שם התגלו מחלוקות בין השניים.

באותה תקופה היו חילופי דברים קשים ביניהם, אבל עכשיו, כששניהם לקחו פסק זמן מהחיים הפוליטיים, נראה שהדברים מאחוריהם. בראיון של איילת שקד לרפי רשף ב"אינטימי" (הערב אחרי עובדה, קשת 12), היא מספרת על מערכת היחסים ביניהם ומצהירה שיש אנשים איתם עדיף לשמור על קשרי חברות - הרחק מהפוליטיקה. 

"חברות בפוליטיקה זה דבר דיי נדיר", פתחה שקד את דבריה בכלליות, אבל המשיכה בהקשר של מי שהיה שותפה במשך שנים, נפתלי בנט. "עם בנט הייתה חברות. אנחנו חברים הרבה שנים, זאת חברות מורכבת".

אתם בקשר?
"אנחנו בקשר היום, מדברים כל כמה ימים. זאת חברות מורכבת - יש עליות, ירידות, מתחים, כעסים. עברנו בעשר שנים האחרונות היו לנו חיים מאוד סוערים. אבל חברים אמיתיים הם לאו דווקא אנשים שבהכרח אתה רץ איתם לכנסת".