זה הקו הכי קדמי של המלחמה הזאת. בתוך מחלקה אחת מאחורי שתי דלתות סגורות, נלחמים בבית החולים איכילוב על חייהם של המונשמים. שם לא מדברים בגרפים, אלא נוגעים באנשים ומנהלים את הקרב מול הנגיף שמשתולל בגופם. איתי אנגל היה בשבועיים האחרונים במחלקת טיפול נמרץ קורונה באיכילוב, מהרגע שהגיע החולה הראשון.

"אני מפחדת שיקרה משהו לצוות. כשהחלטנו שהופכים להיות טיפול נמרץ קורונה, הבטחתי להם ששום דבר לא יקרה, שיהיה בסדר ונתמודד", אומרת איריס ברמן, אחות אחראית במחלקה. "אני מפחדת שמישהי תהיה חולה מאוד, אני דואגת להן. בעיקרון אני לא אדם פחדן, אתה יודע מה אומרים, אולי האמיצים חיים פחות, אבל הפחדנים לא חיים בכלל".

ד"ר נמרוד עדי, מנהל היחידה, שירת כרופא צבאי במהלך מלחמת לבנון השנייה. הוא נכנס לשטחי אש עם מסוק חילוץ והציל חיים של עשרות לוחמים שנפצעו בשטח, כולל את חייו של תומר בוהדנה, הלוחם שתמונתו הפכה אולי לסמל של המלחמה כשהניף את אצבעותיו בתנועת "וי" למצלמה לאחר שנפצע. "זה כמו שהייתה איזושהי רעידת אדמה ואתה מחכה לגל של צונאמי שישטוף אותך. אם אכן יתממש אפילו חמישים אחוז ממה שמדברים איתנו, אנחנו קורסים", אומר ד"ר עדי.