בני גנץ הוא לא הבכיר היחיד שהשב"כ עידכן אותו שמכשיר הטלפון שלו נפרץ – וכי חומר מתוכו הגיע לידי האיראנים.

בחודש יולי האחרון הגיע ראש השב"כ, נדב ארגמן, לפגישה חריגה בביתו של ראש הממשלה והרנטכ״ל לשעבר, אהוד ברק, במה שדווח אז בתקשורת כפגישה שעסקה ב"בנושא האבטחה של ראש הממשלה לשעבר".

אחד מנושאי האבטחה שבו דנו השניים היה חדירה שאותרה לחשבון הטלפון הנייד ולמחשב של ברק. ארגמן הזהיר אותו בפגישה כי יש אינדיקציות לכך שמידע מתוך החשבון של ברק הגיע לידי האיראנים.

גורם שנחשף לפרטים אומר כי ככל הנראה האיראנים הם לא אלה שפרצו לטלפון - הם קנו את המידע מהאקרים זרים שביצעו את הפריצה בפועל.  

אותם גורמים, שמצויים בסוד העניין, אומרים שלא מדובר כאן ברשלנות של ברק, ובכל מקרה, הם טוענים, בחומר שאותר לא היה מידע מביך. עם זאת, השב"כ הנחה אותו איך לנהוג בהמשך בטלפון הנייד ובמחשב שלו.  

 גם השב"כ וגם אהוד ברק סירבו הערב להתייחס לידיעה.

החשיפה הערב מתווספת לחשיפת חדשות 12 ביום חמישי האחרון, על פריצת מכשיר הטלפון של בני גנץ על ידי האיראנים.

בדומה לברק, גם אל גנץ פנו לפני כחודש בכירים בשב"כ והודיעו לו שאחד מהמכשירים הסלולרים שברשותו נפרץ על ידי מערך סייבר אירני.

הם אמרו לו שתכולתו, כולל פרטיו האישיים ותכתובות נמצא עכשיו בידיים העוינות ביותר. הבכירים בשב"כ אמרו לגנץ שיפעל על פי הבנתו.

הריאיון המלא עם ראש הממשלה (צילום: מתוך הפייסבוק של ישראל לפני הכל, חדשות)
צילום: מתוך הפייסבוק של ישראל לפני הכל, חדשות

דקות ספורות לאחר הפרסום במהדורה המרכזית מיהר ברק להגיב ואמר: ״ברייקינג ניוז! פריצה לנייד של גנץ. מניסיון אישי, לא להתרגש. אין במכשיר דבר רגיש לביטחון המדינה. פריצה איראנית? לא בטוח. סביר יותר - פישינג רגיל ממאגר של מיליוני שמות. משוכנע ששב"כ אינו מאחורי ההדלפה. אך עליהם לעדכן במידע את הממונים עליהם. כל אזרח יעריך - מי הדליף ולמה הדליף".