בחורף 2015 אושפז הזמר והיוצר המוערך יגאל בשן לאחר שנדקר בנסיבות מסתוריות. בעודו מחלים מהפציעה, החלו להתפרסם השמועות והתסריטים הדמיוניים, אך בשן החליט להתבצר בשתיקתו. ברגע אחד של אומץ ובתמיכת בני משפחתו, החליט לשים סוף לשמועות ולהתייצב מול המצלמה של נסלי ברדה בראיון ל"עובדה". 

"השמועות מתחילות כשאתה לא מספר את הסיפור האמיתי, כשאתה מספר את הסיפור האמיתי אין יותר שמועות", הסביר בזמנו את ההחלטה לחשוף את המאבק הנפשי והפיזי איתו התמודד במהלך השנים. אך לאחר הצילומים החלו גם החששות. "מיד אחרי הראיון הוא הרגיש שהחשיפה אולי מוקדמת לו מדי", הסבירה ברדה מה הוביל לבסוף להחלטה המשותפת שלא לשדר את הראיון, "הרגשנו שהוא צריך להתחזק קודם לפני שהדברים האלה יוצאים החוצה".

"הוא התיישב מולי בסלון של הבית שלו ודיבר בפתיחות כמו שלא ראיתי בחיי", נזכרת ברדה ברגע האינטימי בו בשן סיפר על המאבק בפנימי שהתחולל בו וחוסר האופטימיות, "הוא דיבר על הצורך להסתכל לבושה בעיניים, ולהתמודד במיוחד בתור אדם מפורסם כשחס וחלילה קורה לו משהו כל העיתונים מדברים על זה. לצערנו ולצערם של רבים המאבק הסתיים במותו".

בחודש דצמבר האחרון הלך הזמר והיוצר הוותיק, יגאל בשן לעולמו. ימים ספורים לאחר מותו, חשפה רעייתו, מיקה, כי בשן "גאל את עצמו מהייסורים". "ראיתי כמה חזק הוא נלחם וכמה הוא אוהב את המשפחה שלו", אומרת ברדה על ההחלטה לשדר את הראיון לאחר מותו של בשן, "גם ליגאל היה חשוב שמי שמתמודד עם מצוקה נפשית או פיזית יידע ללכת ולבקש עזרה, אפשר להרגיש יותר טוב ולהינצל".

"עובדה" עם אילנה דיין: חמישי מיד אחרי החדשות, בקשת, ערוץ 12