אף אחד לא העז להתעסק עם יניב זגורי, עד שטל קורקוס הפך לעד מדינה ופתח את הפה. לצפייה בחלק הראשון של כתבת "עובדה"  על אימפריית הפשע בבאר שבע.

תגובות:
עוה"ד אורי בן-נתן, המייצג את זגורי, מסר בתגובה: "מדובר בפרשייה שבמסגרתה גויס עד מדינה. על פי הבנתי מדובר בעד מדינה שהיה שותף באופן פעיל למעשי הרצח ולא ברור כיצד המדינה חותמת הסכם עם מי שהיה חלק מתוכנית הרצח. מרשי לא שיתף פעולה עם חוקרי המשטרה בשל ניסיון העבר שעדים מרכזיים במשפטו לא אמרו אמת בבית המשפט. לעומת זאת, הוא עומת עם עד המדינה והכחיש החשדות נגדו".

עו"ד אורי בן נתן (צילום: מתוך "עובדה")
עו"ד אורי בן נתן | צילום: מתוך "עובדה"

עוה״ד יהלי שפרלינג ועו״ד דורון נוי המייצגים את מיכאל מור, שמעון שרביט ואליושה בן שלום מסרו: "מצערת העובדה שהפרקליטות בחרה ללכת שבי אחרי עדותו של עד מדינה עם דם על ידיו שביקש להציל את עורו מהרשעה בשני תיקי רצח. עד המדינה מסר אוסף של שקרים שאין להם אחיזה במציאות. אין לנו ספק כי במהלך ניהול המשפט תתברר התמונה האמיתית".
עורכי הדין יהלי שפרלינג ודורון נוי
צילום:

עוה"ד משה יוחאי וורד שלו, סנגוריו של אריק איטל, מסרו: "מרשנו אינו קשור לרצח קורקוס ואלישע סבח. מאמציה של המשטרה לקשור אותו לתיקי הרצח על פי עדותו של עד מדינה אשר פיו נמצא בצפון ולבו נמצא בדרום יסתיימו בלא כלום. כמו כן, אנחנו מציעים שהמשטרה תחקור את מעשיו ומעלליו של העד, הן בעבר והן בהווה. התמונה שתתגלה בפניה תהיה לא מעודדת בלשון המעטה".

עו"ד ורד שלו
עו"ד ורד שלו | צילום:

"עובדה" משודרת בקשת בימי רביעי, ערוץ 12