לפני כשנה וחצי חייהם של רויטל וליאור יסעור התהפכו מן הקצה אל הקצה כשהפרמדיק דפק על דלת ביתם וסיפר להם שבנם הקטן אסף, היה מעורב בתאונה קשה וספג מכת חשמל של 12,000 וולט. 40 דקות מאוחר יותר הם כבר היו על מסוק לבית החולים שיבא בדרך למסע שאף אחד לא הכין אותם אליו. "המצב היה קשה, ידענו שכבר באותו היום הוא יעבור את הניתוח הראשון ויכרתו לו את שתי הידיים", סיפר ליאור, אביו של אסף בתכנית "הבוקר של קשת".

על השאלה איך מספרים לילד בן 13 שהוא איבד את שתי ידיו, הוא עונה: "זה לקח 24 שעות עד שהתכנסנו לספר לו בחדר בטיפול נמרץ, היו שם סגל רופאים, עובדת סוציאלית, רויטל אשתי ואני וזה לא היה קל, אבל אסף מאד הצחיק אותנו באותו הרגע, הוא לקח את זה יותר בקלות מכולנו. השאלה הראשונה שלו היתה 'האם יהיה משהו במקום?'".

אותה תגובה של אסף תהיה מה שיגרום למשפחתו לחצות את העולם בדרך להגשמת החלום - להעניק לו בחזרה את הידיים שנקטעו בתאונה. הערב (ב')  ב-"עובדה" בן שני, מביא את סיפור המסע יוצא הדופן של אסף שהחל ברמת הגולן והגיע עד למכון להכנת פרוטזות בפילידלפיה שבארצות הברית. סיפור על ילד קטן עם חלומות גדולים והרבה מאד אופטימיות.

לפרטים נוספים הכנסו לעמוד הפייסבוק "מנצחים עם אסף"

>>הצטרפו ללייב צ'אט עם אסף יסעור, הערב אחרי הסרט המלא

"עובדה": הערב (ב'), אחרי החדשות