אל א' ממשרד התחבורה נחשפנו ב-11 ביולי 2006, כשהתראיינה בעילום שם ל"מעריב", וסיפרה על מסכת ההטרדות המיניות שעברה כשעבדה תחת משה קצב במשרד התחבורה. בראיון בלעדי לאילנה דיין ששודר אמש (ב') בתוכנית "עובדה", אודליה כרמון נחשפה וסיפרה על ההחלטה להחשף, על אופן התנהלותו של ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו ורעייתו וכמובן, על מעשיו של משה קצב.

כרמון סיפרה על היום בו החל קצב להטריד אותה מינית: "הייתי בחורה צעירה. יש לי בוס שאני מעריכה עד בלי די. ופתאום, בערך אחרי שבעה חודשי עבודה הוא בא והוא אומר לי, 'התאהבתי'. אני לא ידעתי מה לעשות עם עצמי." כרמון מספרת כי השיחה הזאת חזרה על עצמה מדי יום, וקצב הפציר בה: "הוא כל הזמן היה אומר לי – 'אולי בכל זאת תאהבי אותי? אולי יש צ'אנס שהקשר בינינו יתפתח? את רוצה גבר אחר? אולי את מעדיפה את ביבי על פני? אולי ביבי יותר מושך ולכן את לא מעוניינת בי?' אבל אני כל הזמן אמרתי לו שהוא בכלל לא בכיוון ושאני אוהבת את בעלי."

כשחזרה כרמון בקיץ 1991 מחופשת לידה, גילתה שקצב לא ויתר, הפעם הוא כבר עבר למעשים. "נותרנו לבד במשרד לכתוב הודעה לעיתונות. קצב היה מאחוריי והכתיב לי דברים, ואני ניסחתי אותם מחדש. ואז הוא השתתק. זה היה מאוד טבעי שהוא ישתתק, כי כל מילה בהודעה צריכים לשקול אותה, יש לה משמעות. אבל אז סובבתי את הראש והמחזה שנגלה לי זה לא שהוא שקוע במחשבותיו, אלא שהוא שקוע באיבר אחר והוא עמד איתו שלוף לפניי".

"קפאתי," מספרת כרמון, "ואז הסתכלתי על הסיטואציה ופשוט התגלגלתי מצחוק. נשמתי עמוק וריחמתי עליו. הוא לא אמר לי מילה. אף מילה". כעבור כמה חודשים במלון "ענבל" בירושלים, ארע אירוע נוסף שהיווה מבחינת כרמון את פרשת קו המים. היא אומרת: "קצב ביקש ממני להישאר בחדר אחרי שכולם עוזבים. עמדתי עם הקלסר והעט בידי ואז הוא תפס אותי ביד ומשך אותי למיטה. וניסה... כמו שאומרים. אני פשוט הזדעקתי ויצאתי מהדלת."

איפה ראית אשמה, אפילו לרגע, בעצמך?

"בזה שלא נתתי לו שתי סטירות לחי."

צפו בכתבה המלאה באתר עובדה

עובדה משודרת בימי שני ב-21:00