כששחקן כדורגל עובר את גיל 30, הוא יודע שהוא כבר לא בשיא. הצעירים נושפים בעורפו והמאמן כמעט לא נותן לו לעלות על המגרש. ואז החברים מתגייסים לעזור - חברים שהמאמן ממש לא רוצה להסתבך איתם.

איך זה עובד? אוהד של בית"ר ירושלים פונה לעבריין ירושלמי שיפעיל עבריין בכיר ממנו כדי שהשחקן האהוב עליהם לא יעוף מהקבוצה. כך שולח עולם הפשע את זרועותיו לתוך מגרש הכדורגל.

"רציתי שתזרוק מילה למיכה אם יש לך קשר איתו, שיזרוק מילה לאוחנה על איתן", נאמר בשיחה שנחשפה על ידי המשטרה. העבריינים רוצים רק לעזור, ויש להם דרכים משלהם לעשות את זה.

"רק שיגיד לאוחנה 'שמור על איתן הוא משלנו'. שאוחנה המניאק הזה לא ילכלך עליו. אם אני אבוא אחר כך יהיה לאוחנה חשבון איתי. אני אגיד לו אם אתה רוצה לא להתעסק איתו תן לו לשחק"

הכדורגלן איתן מזרחי הודה שהוא יודע על השיחה המוקלטת וטוען ששום לחץ פסול לא הופעל. "רבים רצו שאשאר בבית"ר. גם אהוד אולמרט", הוא אומר. "יורם הוא גיסי, אבל אין לו שום קשר לעניין".

 חשוב להדגיש שאלי אוחנה פעל לבסוף לפי מיטב שיקול דעתו המקצועי ונפרד מן השחקן באותה שנה. בתגובה אמר המאמן כי אינו מכיר את בראשי וגם לא את אותו יורם. לדברי אוחנה, מיכה אסלן מעולם לא ניסה להשפיע עליו בקשר לשחקן כלשהו, ומעולם הוא לא שמע על השיחה הזאת.

 מטעמו של ששון בראשי נמסר בתגובה כי:

"מדובר בשיחה שבוצעה בתום לב בין ששון לקרוב משפחה. ששון לא מקושר לגורמים משפיעים בבית"ר והציע עזרה מכיוון שהיה אחד התורמים לקבוצה. כוחו היה מתוקף עובדה זו ולא מתוקף כוח פלילי כזה או אחר".

עוד בכתבות עובדה: בחזרה לערב הפיגוע בבר נוער | בואו להכיר את האחים ורדי