א' הייתה האחות שבאה לטפל בשרי אחרי ניתוח שעברה, והיא מעולם לא דיברה בפומבי על מה שקרה לה שם. על הטראומה שלא מרפה ממנה, ועל ההחלטה לברוח מהארץ - לתמיד.

 "הוא לוחש לי באוזן לחישה כזאת. עד היום אני שומעת לחישות", היא מספרת. "אני יכולה לזרוק לבנה על מי שלוחש לי באוזן פתאום. הוא דורך עלי צמוד צמוד ואני לא יכולה לזוז. הוא עומד במשקוף של המקלחת, צמוד אלי לכיור והפה שלי יבש כמו מדבר.כאילו שפכו לי חול לתוך הגרון".

 את הדברים האלה אמרה א' בבית המשפט על עופר גלזר, שהיה נשוי לאישה הכי עשירה בישראל. היא הסכימה להתראיין רק אחרי שהחליטה לנסוע למקום רחוק, למקום שבו אולי לא יהיה עוד מה שיזכיר לה את היממה ההיא.

מטעמו של עופר גלזר נמסר בתגובה לכתבה:

ניהול המשפט באמצעות ראיונות לתקשורת הוא צעד קלוקל. עושה רושם שהמתלוננת מנסה ליצור דעה קדומה אצל השופט שאמור לשבת בדין. חשוב לציין כי מומחה רפואי אובייקטיבי שמונה על ידי בית המשפט לבדוק האם התובעת אכן סובלת מטראומה נפשית כפי שהיא טוענת, קבע כי אין להוציא מכלל חשבון שהתובעת מתחזה למטרת השגת פיצויים ונקמה במר גלזר. מר גלזר משוכנע כי הצדק ייצא לאור בבית המשפט".

בנושא המומחה מוסר פרקליטה של א', עו"ד זרי חזן, כי מול חוות הדעת הזו, עומדת חוות דעת אחרת, וההכרעה ביניהן תינתן כמובן בבית המשפט.

חשוב לציין כי חמישה ארגוני נשים הודיעו שיצטרפו לתביעתה של א' נגד עופר גלזר כידיד בית המשפט.

עוד בעובדה: בית חולים לחיות | פרשת התקיפות שזעזעה את צה"ל