אחרי שזכה בזמר העשור, הפך לאליל הילדים בפסטיגל, הושמע ללא הפסקה בכל תחנות הרדיו, גילח את ראשו וקיעקע זוג עיניים על העורף, אייל גולן, פותח את הלב בשיחה אישית עם רוני קובן. גולן מדבר על מחשבותיו, רצונותיו, וגם תוכניותיו המפתיעות לעתיד. הוא כבר לא מגדיר את עצמו רק כזמר אלא גם כאיש עסקים, ומעוניין לפרוש בעתיד מההופעות המתישות ולהמשיך לפתח את עסקיו.

גולן הופך למפעל של מיליונים, ומקפיץ את חבריו האומנים. יש לו רינגטונים לסלולר, דיסקים, אפליקצייות לאיי פון, סופשבוע מוסיקלי באילת, חולצות, ואפילו בושם. הזמר והמנכ"ל עשה לרוני קובן סיור בפנטהאוז והציג את הדור הבא - בתו הקטנה שהתיישבה על ברכיו וביצעה בלי להתבלבל את הלהיט "יפיופה".

האיש שהמלכנו פעם להיות היורש של זוהר ארגוב - שוטף את הדמעות והופך אותן לכסף. והוא עושה את זה עם החיוך המקסים שלו ועם קול הקטיפה שאי אפשר לטעות בו.
אחד הזמרים המשפיעים בעשורים האחרונים מדבר על השחיקה שגורמות ההופעות היום-יומיות, המעריצים שרוצים חתימות, או אורחים בחתונה שהוא צריך לרצות: "משמעות הדבר היא להיות נחמד 15 שעות ביום". גם ברגעים הקשים, כמו השבוע בו סבו נפטר, אייל לא ויתר על הופעות. את החתן והכלה, איתם סגר הופעה מראש, לא מעניין שסבא שלו נפטר, הם רוצים הופעה.

"אני לא רוצה בגיל 56 לעמוד על הבמה כל ערב," אומר גולן. "אני רוצה לדעת שבגיל הזה אני אוכל להיות עם הילדים שלי ולעשות עסקים, ומדי פעם כשבא לי בכיף ללכת ולהופיע".

עוד בעובדה: אני והחבר'ה | אנשי השיש | וכל כתבות העונה הנוכחית