קשה להאמין איך, כמעט בין לילה, הפכה עג'מי שם נרדף להוליווד. סרט אחד סוחף, שקצר שבחים ומועמדות לאוסקר, מיקד את תשומת הלב לשכונה הקשה בלב יפו.

באותה מהירות כמעט, עג'מי חזרה להיות עג'מי ואחיו של הבמאי נעצר במהלך קטטה עם שוטרים. בעג'מי גרים אנשים שנמאס להם. יש ערבים שבטוחים שהיהודים עוד רגע יגרשו אותם משם, ויש שם הרבה זעם שמאיים להתפרץ.

איתי אנגל לוקח אותנו לרחובות השכונה ומגלה שאריות של דו קיום קסום וגם מקומות שבקרוב לא תוכלו לראות כפי שהם עכשיו. עכשיו זו ההזדמנות אחרונה לראות את עג'מי האמיתית, לפני שהשכונה תהפוך לאטרקציה.

תגובת דוברת עמידר, רונית אקשטיין, לכתבה:
החברה פועלת מתוך מטרה לסייע לדיירי יפו, מתוך תודעת שירות אדיבה ורצון טוב. כל בקשה לתוספת בנייה מותנית באישור עיריית תל- אביב. במידה ובוצעו תוספות בנייה ללא היתר, פועלת עמידר מיוזמתה כדי להסדיר את החריגים במנהל מקרקעי ישראל.

תגובת עיריית תל-אביב לכתבה:
בניגוד לטענות, בית משפחת חטאב בנוי על קרקע בבעלות המדינה ולכן לעירייה אין כל עניין לפעול לפינויה מקרקע זו.

תגובת מנהל מקרקעי ישראל לכתבה:

תלונת משפחת חאטב אינה תואמת את העובדות בשטח. באשר לתלונות כלליות שמפנים התושבים מעג'מי - התלונות אינן נכונות.

תגובת גרעין ההתיישבות ביפו לכתבה:
הגרעין כלל לא ממוקם בשכונת עג'מי אלא דווקא בשכונת לב יפו, לכן הטענות אינן מובנות לנו. בנוסף, אנו אוהבים את יפו ועוסקים בחינוך, רווחה ותרבות לטובת כלל תושביה ומתוך כבוד לכל אדם. חברי הגרעין מגיעים מכל קצווי הארץ ולאו דווקא מההתיישבות, ואין בבעלותם נשק, אלא  בתקופה שהם משרתים במילואים.

עוד בעובדה: הנמלט | כשהאדמה רעדה | וכל כתבות העונה הנוכחית