לא פשוט להושיב באותו שולחן פאנל של אנשים חזקים כמו אלה שאירחו אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הלילה (שלישי) בתכנית "לילה חם" שמשודרת בקשת 12. כבר במהלך הפרסומות, עוד לפני שחזרו לשידור, החל ויכוח סוער בין השחקן נירו לוי לחבר הכנסת מיקי זוהר. הויכוח פרץ מיד לאחר הניצחון של ארגנטינה על ניגריה, בו ח"כ זוהר אמר שהוא לא בעד ארגנטינה במונדיאל, ונירו טוען שאין מונדיאל בלי מסי, אז מי צודק?

ח"כ זוהר טוען שמבחינתו נבחרת ארגנטינה לא ראויה לשחק במונדיאל לאור האירועים שקרו לאחרונה בינם לבין מדינת ישראל: "הארגנטינים התנשאו עלינו, הם לא רצו לבוא לבירת ישראל לשחק כדורגל. אני לא אוהב אותם, מבחינתי חבל שהם לא עפו היום מהמונדיאל". את נירו לעומת זאת, פחות מעניין איפה המשחק היה מתקיים. על התגובה התוקפת של נירו לדבריו, זוהר אומר: "אני לא מתחבר להתנשאות התל אביבית".

>> צפו בפרק המלא של "לילה חם עם אופירה וברקוביץ'" ב-makoTV

ח"כ זוהר לא נשאר חייב ומסביר את עצמו, כדי שחברי הפאנל ירדו לסוף דעתו: "אני חושב שאנחנו היינו צריכים לארח את המשחק הזה בעיר הבירה שלנו במדינת ישראל, שהיא ירושלים". כשהרוחות נרגעו, חבר הכנסת מזכיר שמה שהכריע את הכף היה מעבר לספורט: "אף אחד לא יכול לקחת ממסי את מה שיש לו, הוא השחקן אולי הטוב בעולם. זה לא קשור, אני מדבר על נבחרת ארגנטינה. הרגיז אותי לשמוע את הנשיא הארגנטיני אומר באחת מתחנות הטלוויזיה 'המשחק היה אמור להתקיים בחיפה, העיר שעדיין זמנית בידיה או בריבונותה של מדינת ישראל', הוא אמר זמנית כי זה שטח כבוש מבחינתו". הדיון הסוער הסתיים כשכולם הרימו לחיים.

 >> לוח שידורים ערוץ 12

"לילה חם": ראשון-חמישי בקשת, ערוץ 12