יש משהו מהפנט בקסמים שמשאירים את כולם חסרי מילים, בדיוק כמו אלה שחזי דין עושה בבתי המפורסמים בתוכנית "קסם אישי" (שלישי אחרי החדשות, קשת 12).

אספנו עבורכם חמישה קסמים פשוטים אך מרהיבים שגם אתם יכולים לעשות בבית בקלות ולהמם את המשפחה והחברים. קריאת מחשבות, ניבוי העתיד והעלמת טבעת נישואים - צפו בסרטוני ההדרכה, התאמנו - ורוצו להפיל את כולם מהכיסא.

קריאת מחשבות
תמיד רציתם לדעת מה האנשים סביבכם חושבים? הקסם הזה לגמרי בשבילכם. כל מה שאתם צריכים לקסם הבא זה רק מפית, עט וקצת מוטיבציה. אה, ויש עוד מרכיב אחד קטן שאנחנו נשאיר לקוסמים שלנו לגלות לכם.

קלף מנצח
איך אפשר לבלגן חפיסת קלפים שלמה ולסדר אותה מחדש בתוך שנייה בדיוק? בשביל הקסם הזה תצטרכו חבילת קלפים, מגבת וקמצוץ של זריזות ידיים. אל תיבהלו אם לא תצליחו בפעם הראשונה, צריך להתאמן עליו מספר פעמים עד שתפילו את החברים מהרגליים.

הקסם הטכנולוגי
קסמי קלפים תמיד עושים את העבודה, והפעם - חיבור בין העתיק לבין הטכנולוגיה העכשווית. כל מה שצריך זה חפיסת קלפים, טלפון ומעט חוש טכנולוגי, ותוכלו להפתיע את החברים והמשפחה בטריק שישאיר אותם המומים.

מעלימים טבעת
חוץ מזריזות ידיים שנדרשת מכל קוסם שמעוניין להרשים את הקהל שלפניו, חזי דין חושף שהצלחתו של הקסם תלויה גם בלא מעט הכנה מראש. אז איך מעלימים טבעת נישואים שנמצאת מתחת לכוס? בעזרת כוס זכוכית שקופה בלבד הוא מצליח להעלים את הטבעת שנמצאת מתחת לכוס זכוכית שקופה.

ניבוי עתידות
לדעת מה יקרה בעתיד תמיד מדהים את כל הסובבים אותנו, ועכשיו - זה קל מתמיד. המצרך העיקרי של הקסם הוא שקיות הסוכר, שנמצאות על כל שולחן בבית קפה או מסעדה, ועכשיו אפשר להיעזר בהן לקסם ספונטני עד שהקפה יגיע. אל תטעו, לא מדובר פה בטריק שדורש זריזות ידיים ואימון של שנים, אלא בעיקר כשרון משחק שיתעתע את הקהל.