כבר תקופה ארוכה שמפגינים פוקדים את הגשרים באופן קבוע ופגינים נגד ראש הממשלה לשעבר בינימין נתניהו. אחת התופעות המוכרות שקורות במהלך ההפגנה היא תקיפה אלימה של תומכי נתניהו שמגיעים במכוון לאירועים בכדי לפגוע. לאחרונה האלימות עלתה שלב ואתמול פעיל הליכוד המוכר, רמי בן יהודה, תקף פיזית את  אל"מ רמי מתן, אחד ממארגני האירוע שסיפר על מה שקרה.

"אנחנו מפגינים כבר שלושה חודשים בגשר חמד. אתמול (ש') הגיע פעיל הליכוד רמי בן יהודה, שמוכר לנו כבר מזה הרבה זמן כבחור אלים וגס רוח, וביקשנו ממנו שילך. הוא לא הלך וביקשנו ממנו כמה פעמים, כנראה שאחרי זה הוא התחמם והוא התחיל לדחוף ונתן למישהו מכה על הראש ועל היד ועבר לצד השני של הכביש. אחרי זה נהיה התלהמות ואמרתי לו "תלך מפה", ואז הוא נתן לי בוקס חזק מאוד בצד שמאל של הראש ועפתי על אוטו שהיה בחניה. הסתחחרתי והתאוששתי די מהר, אחרי זה הגיעה המשטרה והפרידה בינינו".

הגשת תלונה?
"הגשתי תלונה במהלך הלילה על תקיפה באיומים. במהלך האירוע האלים הוא אמר ששבוע הבא הוא יגיע הוא ידאג להגיע עם לומים, ברזלים ואלות".

אתה מרגיש שכל זה נעשה ברוח מנהיג המפלגה?
"אין ספק בכלל, רוח המנהיג היום, לפני שנתיים ולפני שלוש. זה התחיל בשמלאנים בוגדים ומפיצי מחלות. רמי בן יהודה לוקח את הדברים ומתרגם את זה לעבודה בשטח. כשהוא מעיז להגיד לי או לאשתי 'חבל שהגרמנים לא גמרו אתכם', זה אומר שמישהו מלמעלה מנחה אותו. נתניהו ידוע בזה שהוא לא ילכלכך את ידיו ויתן לאנשי השטח שלו לעשות את העבודה מלוכלכת" האשים מתן.

בליכוד הודיעו כי בן יהודה הושעה עד לבירור התקרית.