רגע לפני שהמסעדנית הבכירה ושופטת "מאסטר שף" תחגוג יום הולדת 61, היא שוחחה הבוקר (שישי) עם גלית גוטמן ויואב לימור וסיפרה מה היא מאחלת לעצמה לשנה החדשה. "הכל התגשם. רק שיהיה יותר נעים בארץ, פחות חם ולא כל כך יקר. שנוכל להיות כאחד העם, בתחושה שלי אנחנו אוכלים חרא, זה הכל. זה החרא שלנו".

נבחרת העשור של "מאסטר שף" כבר יצאה לדרך והרמה רק עולה. השבוע היו בתחרות שתי הדחות כואבות במיוחד. "זה שובר. קשה לי, אני מתה. אני בינתיים מסתתרת מאחורה, בשבילי זה סוף העולם להגיד למישהו שהוא הולך הביתה. זה כאילו זה מוות, זה סיוט. יש בקבוצה אנשים, אחד יותר מדהים מהשני. הם מקסימים, נטולי אגו, אנשים טובים שמפרגנים אחד לשני. זה כואב, לא יעזור שום דבר, פשוט כואב".

את שופטת חדשה, עד כמה היה קשה להיכנס לחבורה המגובשת?
"זה לא היה קשה, לא התעללו בי. אבל הקושי היה שלי, אם אני אעשה עוד עונה זה ימשיך להיות קשה. אני כל הזמן מודדת את עצמי מול אנשים אחרים, 'אני לא מספיק טובה', יש לכולנו את המחלות האלה. הן באות לביטוי בתוכנית, הן נתנו לי כאפה".

בראשון (אחרי החדשות, קשת 12) נבחרת העשור תתמודד עם משימת העשבים. "הם צריכים להתמודד עם המון ירוק. לעשות דברים עם עשבים טריים. אני מחפשת חדשנות, הפתעה, חיבורים מעניינים. זה סופר מאתגר ונראה אותם ביום ראשון".