אמנם עבר רק קצת יותר משבוע, אבל בכל רצף האירועים שחווינו, כל כך כיף לחזור אל הזוגות של "חתונה ממבט ראשון" (שבת, מיד אחרי החדשות, קשת 12). בזמן שהפרומו המדובר המשיך להזכיר לנו כי רונן משקר (אבל על מה?) - ככה הלכה וגדלה גם הציפייה שלנו לראות איך מתקדמות מערכות היחסים. כזכור, הכרנו את שבעת הזוגות, ואנחנו מתקדמים לקראת החיים האמיתיים, אלו שאחרי החופות וירחי הדבש.

בדיוק כדי לעשות סדר, ניצן שיק הגיעה ל"שישי בבוקר" והתייחסה לאירועים בולטים שצריך לשים אליהם לב. "בכל עונה יש לפחות זוג אחד שחווה א-סימטריה מבחינת משיכה וזה גם החשש הכי גדול לפני שהולכים לתוכנית כזו: לחוות דחייה מול כל המדינה וגם לדחות", אמרה בנוגע לדחייה שחווה מור משניר. "אני שומעת אמפתיה כלפי מור וגם קולות שאומרים: 'למה היא רוצה אותו כל כך'. יש משהו מעורר הערכה ביכולת שלה להכיל כשהיא בנקודה שהיא לא רצויה. כואב לי לראות אותה רוצה כל כך מישהו שלא רוצה אותה בחזרה. גם הקהל מצליח להכיל את הסיטואציה שבה הבחורה פחות רצויה אבל נשארת, וזה לא היה קורה בעונות קודמות".

בניגוד למור ושניר שעדיין מנסים למצוא את הדרך להתקרב, רז ועינב עשו את זה מהרגע הראשון. השניים היו גם פורצי דרך כשלא התביישו לדבר על יחסי מין בצורה ישירה ולא מתנצלת. "רז הביא לנו בפעם הראשונה שיח שקוף על יחסי המין של הזוג. אני זוכרת שמנו ואני פחדנו לדבר על זה כשהמצלמות דלקו. רז נדחק למקום שלא הייתה ברירה אלא לדבר על הדבר הזה כי זה היה העניין. יש שם משיכה וחיבור, ואני חושבת שרז עשה את זה בגבורה ושמר על הכבוד של שניהם".