חוזרת לבמת הפשע: אחרי שבעונה שעברה של "רוקדים עם כוכבים" הגיעה הקומיקאית עדי אשכנזי למקום השני - היא חוזרת לרחבה, ותשתתף באירוע חצי הגמר (שבת, מיד אחרי החדשות, קשת 12). אחרי כל האימונים והלחץ שעברה, ספק אם האמינה שתחזור (בטח לא מרצון), אבל כעת כשהיא בצד של השופטים, נראה שהיא נרגשת ונינוחה. 

רגע לפני שזה יקרה, סיפרה אשכנזי בריאיון ב"שישי בבוקר" על המקצועיות של השופטים, נזכרה בחוויות שלה כמתחרה והתייחסה לתחושות לחזור אל הבמה בה הצטיינה. "כיף לחזור כאורחת, לא כרקדנית ומתחרה. אנחנו בהכנות לחצי הגמר וההתרגשות גדולה. נשארו רקדנים מדהימים, והפעם אני בצד של השופטים", אמרה.

פחות משבועיים לגמר והיית בסיטואציה הזו, מה לדעתך עובר כרגע על המתחרים?
"הם לא יודעים מי הם, ולא זוכרים שום דבר מהחיים הקודמים שלהם. אני זוכרת שבשלב הזה הייתי נכנסת הביתה, קורסת לרצפה וזוחלת לספה. פשוט נטרקת. יש פה רמות עייפות וכאבים בגוף, לחץ נפשי ובחירת שירים וריקודים. העונה הזו הרבה יותר קשה מהעונה שלי, הם רוקדים הרבה יותר, אני לא מקנאה בהם".

איך את מסבירה את זה ששוב יש קומיקאיות בשלבים כל כך מתקדמים?
"מסתבר שזה הולך ביחד. לקומיקאים יש קצב וזה נוכח בריקוד. בדרך כלל משתמשים בגוף בהומור, וקומיקאים משתמשים בזה באיזושהי צורה".

מה את חושבת על שופטים השנה?
"כל אחד עם הדרך והמקצועיות הרקדנית שלו: רונה לי שתמיד מחפשת שנפתח את הכתפיים, דוד שמחפש נשיות בלי הנחות, אלי הנוקשה שבא מהמועצה האולימפית לריקודים סלוניים. כמובן שיש גם את אנה שהיא פשוט אנה. אני יותר בגישת סטנדאפ ויהיה בסדר, מעשנים ועולים לבמה עם ג'ינס, פחות הדברים האלה אבל מכל השופטים השכלתי".

חיים אמר לגיה שיישארו חברים. יש חשש שהיא תגנוב לך אותו?
"חיים ואני חברים קרובים שנפגשים הרבה, ואני מפרגנת להם מאוד. יש להם זוגיות מדהימה. לפני הליהוק שלה חששתי עליו ומה יהיה, רציתי שרק יצא טוב לילד שלי. היא מדהימה, נדירה, מתקדמת ומרגשת. אני רוצה לבלות איתם בשלישייה בקיצור, נופיע ונלך לים ביחד".

עדי אשכנזי וחיים פרשטיין - פריסטייל (צילום: מתוך "רוקדים עם כוכבים", קשת12)
"רוצה לבלות עם חיים וגיה בשלישייה". כשעדי וחיים רקדו יחד | צילום: מתוך "רוקדים עם כוכבים", קשת12

בימים אלו הקומיקאית לא מגבילה עצמה לרחבת הריקודים, והשבוע היא הגיעה לסשן טיפולי קורע במיוחד בקליניקה של "חתונה ממבט ראשון". "קראו לי אז באתי", סיפרה, "אני פריקית של התוכנית והרבה שנים ניסיתי להיכנס אליה בדיוק בשביל מה שעשיתי בפרק הזה והרחיקו אותי. ברגע שנתנו לי התפוצצתי והיה לי הכי כיף בעולם. קיבלתי תגובות טובות. אני רק מצפה לעוד, בלי לרמוז כלום".

מה המסקנות שלך מהמחקר?
"אני לא יכולה להגיד את כל האמת והיא לא ידועה לי. אין לי מושג מי מהזוגות עדיין ביחד כי הם היו מאוד דיסקרטיים. המומחים יודעים מה הם עושים, ורוב האנשים הגיעו לא שיפוטיים, היו מוכנים להכיר אחד את השנייה וגילו לאט שיש התאמה. ראו את הפתיחות, וזה בלט בעונה הזו בצורה חזקה".

טל רואה (צילום: חתונה ממבט ראשון, קשת 12)
"המומחית עדי". בסשן קורע בקליניקה של "חתונה ממבט ראשון" | צילום: חתונה ממבט ראשון, קשת 12

לסיום, מילה על חוק המצלמות שקרוב לליבך. מה צריך לעשות כדי שהתיקון הזה יעבור?
"החוק שקיים היום נפלא מעצם קיומו, ותודה לאופיר כץ מהליכוד שמקדם אותו, אבל התיקון חייב לעבור. זה חייב להשתנות, ואני חושבת שהדרך הכי טובה לשינוי החוק בידיים של שרה נתניהו. היא פסיכולוגית ילדים, קרובה לממשלה ולראש הממשלה. היוא יודעת שזה דבר שצריך להיעשות, ואני פונה אליה מכל הלב שתעשה הכל לקדם את החוק הזה למען הילדים הבאים. זה הילדים של כולנו".