ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, תקף הבוקר (חמישי) בחריפות את מדינות הממשלה על רקע ההסלמה בדרום אמש. בשיחה עם יואב לימור ונטע לי שם טוב הוא טען כי "מנסור עבאס שולט בהר הבית ובירושלים, הוא והתנועה האיסלמית קובעים שם את התנאים. יש לי תחושה קשה שמישהו שם בלשכת ראש הממשלה ובממשלה אולי מונע פגיעה במחבלים שרוצים להרוג את התושבים שלנו".

פעם שניה השבוע שיש ירי מעזה. אתמול הייתה נפילה בעיר. מה אתה שומע מהתושבים?
"אני לא צריך לשמוע מהתושבים. אני נמצא איתם, גם אתמול בלילה וגם עם נפגעי החרדה. הילדים הקטנים ישנים ליד הממ"ד. חמאס מממשיך להחזיק כבני ערובה את תושבי הדרום. הוא לא משלם שום מחיר, ואני מדגיש שום מחיר"

"שמעתי את דובר צה"ל", המשיך דוידי, "תפסיקו עם הדברת ועם הקשקשת, חמאס יושב בטוח ויורים לסדנאות. המשפחות שלו ישנות בשקט בבתים. בזמן שעשרות אלפי תושבי עוטף עזה ושדרות ישנים בפחד בלילה הזה. זו המשוואה. חמאס לא מורתע, חמאס ממשיך לקבל עשרות מיליונים לשיקום הרצועה. עשרות אלפי תושבים שגרים בעזה באים לעבוד בבוקר בשדרות, בעוטף ובעוד מקומות. בערב הם חוזרים לבתים שלהם, ישנים בבטחה, המחבלים והטרוריסטים הולכים לישון בבטחה, ואזרחי ישראל ישנים בפחד".

מה אתה מצפה מראש הממשלה נפתלי בנט?
"לשנות את המשוואה. שמעתי אותו בכל כך הרבה ראיונות אתמול, גם את ההתפעלות שלו ממנסור עבאס. כאילו הוא מדבר על איזה גיבור".

"החמאס משחק בנו, החמאס משחק בממשלה שתלויה ברע"ם ובתנועה האיסלמית. יש לנו אויבים מחוץ למדינת ישראל, כמו החיזבאללה והחמאס, ויש לנו כאלה שיושבים בתוך הקואליציה שעליה מושתת ממשלת ישראל וקובעים תנאים מה יקרה בהר הבית. שמעתי שלהניף שם דגל ישראל זה פרובוקציה, לאן הגענו?"

לסיום פנה לראש הממשלה בנט ואמר "די עם הקשקשת די עם הברברת. תפסיק להשוות  את עצמך כל פעם מה נתניהו עשה. אני מכיר אותך הרבה זמן, רצתי איתך ברשימה לפני ששינית את דעתך וסטית מהערכים שעליהם הלכנו בבחירות. תתעשת ותנחה את צה"ל לפגוע במחבלים. להרוג את הטרוריסטים".