זה כבר כאן: שלב השידורים החיים בתחרות "רוקדים עם כוכבים" כבר ממש מעבר לפינה ונראה כי הכוכבים לא יכולים להסתיר את ההתרגשות ומבינים את גודל המעמד. אם עד עכשיו הם התמודדו עם ביקורות השופטים והקהל באולפן, כעת ישנם גורמים משמעותיים נוספים - הקהל בבית והביצוע בלייב.

אחד הזוגות הדומיננטיים של העונה, עדי חבשוש וארטיום ליאסקובסקי, סיפרו בריאיון ב"שישי בבוקר" על ההתרגשות, התקרית עם השופטים וההכנות שעלו מדרגה לקראת השידור החי. "אנחנו כבר מזמן לא סופרים כמה שעות חזרות אנחנו עושים. בגדול אנחנו גרים כאן", התייחסה חבשוש לסטודיו. הזוג ממש העתיק את חייו לחדר האימונים ומכאן הכל קורה: "אנחנו אוכלים, מתקלחים וישנים פה. גם את החברים אנחנו מזמינים לפה", הוסיף ליאסקובסקי.

אנחנו לקראת השידורים החיים, איך זה משפיע עליכם?
חבשוש: "מאוד מרגש, אנחנו בטירוף וממציאים עוד ועוד חומר כי זה הולך להיות אינטנסיבי. ארטיום קצת מתרגש מהשידורים החיים".

ליאסקובסקי: "ממש רכבת של טרפת. אנחנו לא מפסיקים לבנות נאמברים ויש מלא רעיונות".

ארטיום, כמה אתה מתעלל בה לקראת השידורים החיים?
חבשוש: "זמן טוב לספר שאני מתעללת בארטיום והוא מתעלל בי, זו התעללות הדדית. האמת שאנחנו אוהבים אחד את השנייה וזו לא באמת התעללות אלא רצון לייצר את הנאמברים הכי טובים".

ליאסקובסקי: "בסופו של דבר באנו לעשות 'שואו' ושהקהל בבית יאהב ויצביע. אנחנו מקפידים על כל הפרטים, וחשוב לנו שהקהל והשופטים יתחברו".

מעבר לעובדה שמדובר בזוג מוכשר בטירוף, עד כה הם הספיקו גם למשוך תשומת לב בעקבות התקרית בין ארטיום לשופטת רונה לי שמעון, תקרית שהשניים כבר שמו מאחוריהם. ועדיין יש לו מסר לשופטים לקראת השידורים החיים: "גם בשידור חי אפשר לעשות פרצופים לשופטים, אבל אחייך והכל יהיה בסדר".

מה באמת קרה שם?
חבשוש: "אני רוצה להגיד בהקשר הזה שהכי שימח אותי היה שבאותו רגע הבנתי שהמורה שלי ממש עף עליי. לא משנה מה קרה, אני הרגשתי שהוא החזיק ממני ואמר שהייתי מצוינת".

עד כמה זה מתסכל שנותנים את הכל אבל השופטים פחות מתחברים?
חבשוש: "אומנות זה דבר סובייקטיבי, מישהו יאהב ואחר לא. ברור שזה מבאס".

יש מישהו שמרגיע את מד הסטרס?
ליאסקובסקי: "כשעולה לי עדי מרגיעה אותי, וכשעולה לעדי אני מרגיע אותה. אנחנו מאזנים אחד את השנייה".

חבשוש: "אנחנו די דומים בסופו של דבר ומבינים אחד את השנייה. אם אין אהבה ועבודת צוות זה פשוט לא יכול היה לעבוד. ארטיום מוכשר וגם אני, אבל אם אין הקשבה ורצון אמיתי להביא משהו חדש זה לא יכול לעבוד. יש בנו חיבור שהוא אחר".

עכשיו תתמודדו עם אתגרים חדשים, פעם ראשונה מול האיום הכי גדול: לי בירן ונינה.
ליאסקובסקי: "אנחנו האיום הכי גדול שלהם. סתם, אנחנו האיום הכי גדול של עצמנו ואנחנו רוצים להתקדם מנאמבר לנאמבר ולפתח את היחסים שלנו".