כמדי שנה, חג חנוכה מביא עימו את המופעים המושקעים שמושכים אליהם לא מעט משפחות וילדים. אחרי הביטולים בשנתיים האחרונות בעקבות מגפת הקורונה, בהלת הווריאנט החדש והסנקציות החדשות שייכנסו לתוקף, גורמים לפאניקה בקרב המפיקים שחוששים מהפסדים כספיים גדולים. היום (ראשון), מוטי לסרי, מפיק המופע "טיק טוק אולסטאר", הגיע ל"גלית ויואב" ושיתף בתחושותיו לאור ההתפתחויות האחרונות.

"אחרי שנתיים חזרנו סוף סוף להביא תרבות למדינת ישראל. להיות מפיק זה הכי קשה כי אתה לוקח את האחריות הכלכלית, ובארץ זה לא כמו ברודווי, אתה צריך לשכנע את הלקוח ולהביא מוצר איכותי", אמר בכנות.

בהמשך, התייחס מוטי לעמידה בהנחיות שהוטלו עד כה, לסוגיית חיסוני הילדים והאופן שבו מעודדים את האוכלוסייה להתחסן. "באנו אופטימיים לדבר הזה וקיבלנו הנחיות ברורות: סדר מופתי, תו ירוק ובדיקת מסכות. למה כל דבר בפאניקה? יש כל מיני דרכים להנגיש לציבור. מיום שישי, אני וכל מי שסובב אותי בפאניקה מוחלטת".

בנוסף לכך, לסרי שיתף בנוגע להתנהלות הממשלה מול מפיקי המופעים ודעתו על חיסוני ילדים. "אנחנו הכי קטנים. אני אחראי על 50 משפחות שמתפרנסים מההפקה הזאת. לא באים לדבר איתנו מהממשלה, הם נעלמו לגמרי", אמר והוסיף. "אני בעד חיסונים, ומוכן להתגייס לטובת המודעות אליהם. אבל אני לא אתן ביד אחת תרבות וביד אחרת אכפה על הילדים להתחסן".