בעידן הרשתות החברתיות בו הודעות מופצות מאוזן לאוזן בקצב מסחרר, לא מעט אנשים נחשפו פעם לקריאות להגיע לאירועים שאליהם האורחים לא הגיעו. גיל זוהר ומספר חברים נוספים, החליטו לתת מענה לכך והקימו את "סיירת השמחות", שמטרתה לשמח את כל החוגגים שנקלעו לסיטואציות לא נעימות מהסוג הזה. היום (שני) ב"גלית ויואב", הם סיפרו על תהליך הקמת המיזם, ומזמינים את כל מי שחפץ בכך - להצטרף אליו.

"הרעיון עלה בעקבות פוסט שבזמנו השותף שלי למיזם נחשף ברשת", מספר זוהר. "הבת שלו ראתה פוסט מטריד לגבי בר מצווה שהאורחים לא הגיעו. הוא פנה אליי לאותו ערב אם אני רוצה ללכת לשמח את הילד – ונענתי בחיוב". גיל לא האמין שתוך זמן קצר, הרבה אנשים יירצו לקחת חלק בדבר, והמיזם יתפרס בכל חלקי הארץ. "זה התחיל במשהו קטן וצנוע – קבוצה עם המכרים בוואטסאפ ולאט לאט זה תפס תאוצה מאוד גדולה. היום אנחנו פועלים 200 מתנדבים בכל רחבי הארץ כשבראשם עומדים ארבעה מנהלים". 

המתנדבים שמשמחים באירועים בהם האורחים לא הגיעו (צילום: מתוך "גלית ויואב", באדיבות ספורט 1)
"הופכים דמעות של עצב לדמעות של שמחה" | צילום: מתוך "גלית ויואב", באדיבות ספורט 1

בסיום, זוהר התייחס לתגובות מבעלי האירועים שאליהם הם מגיעים בהתראה קצרה, ועל האופן שבו ניתן להצטרף או לפנות לבקשת עזרה. "התגובות הם שאנשים לא מאמינים. הופכים דמעות של עצב לדמעות של שמחה", שיתף גיל בכנות והוסיף. "בד"כ אנחנו מקבלים את ההתראות מעכשיו לעכשיו. אנחנו מגיעים לאירוע, רוקדים, מקפצים, ולחלק אנחנו מביאים זוהרים - הכל בהתנדבות מלאה. אפשר להשיג אותנו בכל המדיות האפשריות", סיכם.

מס' הטלפון להצטרפות ל"סיירת השמחות": 0544225525