כשאילנית לוי נבחרה למלכת היופי של ישראל לשנת 2001, אלירז שדה בדיוק התגייס לצבא. לפני פחות משנה הם נישאו, אחרי 7 וחצי שנות זוגיות. היום הגיע שדה לראשונה לתכנית שמגישה אשתו, יחד עם גלית גוטמן, וסיפר על תפקידו כמנחה הליכוד TV, תפקיד שבגללו חטף הרבה אש: "הבנתי שיש דברים שאני צריך לעשות וזה התפקיד שלי, ואם אני צריך לספוג אש אז אני סופג אש".

כששדה קיבל טלפון מהקמפיין של הליכוד, לוי פחות התחברה לרעיון: "לא הייתי בעד בהתחלה. גם ככה אנחנו מפורסמים, אז לקחת עוד צעד קדימה, מבחינתי זה היה עוד צעד לאקסטרים".

האם יש סיכוי שיום אחד תהפוך להיות פוליטיקאי? ומה אילנית חושבת על זה?
"אילנית פחות מתחברת לפורמט הזה. להיות מפורסם בישראל זה לא קל, ויש מחירים שצריכים לשלם. לי היה אכפת לעשות משהו בשביל כאלה שאין להם את הקול. במסלול שלי, גם עברתי קשיים, ואני רואה מה קורה ברחוב הישראלי. יש שכבות של אנשים מסוימים שלא מצליחים לשים עליהם את הספוט ולתקן. זה מעניין אותי".

אחרי שערוריית אמנון אברמוביץ' הפכת להיות מטרה קלה.
"לכל מי שלא הבין, זה קרה בטעות. אבל ראיתי פתאום את הצד השני של כל מי שעושים את זה ביום יום, תוקפים את האדם, פתאום הם הפכו להיות צדיקים. בהתחלה רציתי רק לתקן ולהסביר שזה לא קרה בצורה שכולם חושבים, אבל מהר מאוד הבנתי שזה חלק מהעניין והכל למען המטרה. ואני מאמין בדרך של נתניהו".

אבל ביבי לא שמר עליך בתקרית הזאת.
"תראי, ראש הממשלה בסופו של דבר הוא ראש הממשלה. עם כל הכבוד לבעיות שלי ולצרות שלי, זה חלק מהתפקיד שלי. ולקח לי גם זמן להבין את זה. יש דברים שאני צריך לעשות וזה התפקיד שלי, ואם צריך לספוג אש, אני סופג אש. הכל טוב, למען המטרה. והמטרה הייתה שראש הממשלה באמת יגיע לאן שהוא הגיע, והוא הגיע".

כשהשניים התחילו לצאת, שניה ילדיה של לוי היו קטנים, ומבחינת שדה, לצאת עם גרושה עם שני ילדים זה לא היה דבר פשוט: "כמו לכל אדם, זו מורכבות. זה לקח זמן וזו האמת, זה לא היה קל", סיפר שדה. "כשאני פוגש את התגובות, המשימה שלנו היא להישאר עם העוגן הפנימי שלנו ואיתו לקבל החלטות. לא להיות מושפע, וזה חלק ממה שאני עושה כל החיים".

לוי: "לימדתי אותו להיקרע מצחוק על דברים כאלה".