זה הרגע ממנו מפחד כל מתמודד של הכוכב הבא לאירוויזיון 2020. לכל אחד מהם יש הזדמנות אחת להפגיז על הבמה, אז אפשר להבין למה ההופעה האחרונה של היוצר והזמר אוהד שרגאי גורמת לו להרגיש שלא בנוח, כך לדבריו. שרגאי ביצע את השיר "מכל האהבות" ביחד עם עידן רייכל וכשהגיע לבית השני התבלבל ועצר את ההופעה. אחרי כמה רגעים של התאוששות, חזר לנגן וסיים את השיר עד סופו.  

זו לא הייתה הפעם הראשונה העונה שמתמודד עוצר לשיר באמצע ביצוע. גם המתמודד דוראל סעדון התבלבל במהלך הביצוע לשיר "All Of Me" של ג'ון לג'נד. סעדון התגבר על הסיטואציה וחזר לשיר כדי להרים את המסך, אבל לשרגאי זה לא עבד באותה הצורה ובסוף הערב מצא עצמו יושב על הכיסא החם. הערב (21:15 בקשת 12) נגלה האם הוא יהיה חבר הנבחרת הבא שיעזוב את התחרות, עשרה ימים בלבד לפני רגע ההכרזה על הנציג הישראלי לאירוויזיון שייערך השנה בהולנד. 

אבל אלו לא היו רק המתח והלחץ שהשפיעו על ההופעה של היוצר והזמר, והוא חשף בפני המנחות כי כי הוא נתקף חרדה כבר בשיחה המוקדמת עם השופטים. "זה עומס, זו רכבת הרים מטורפת", אמר, "הייתי בטוח שזה יעבור חלק יותר ממה שקרה בפועל, בגלל שעברתי את זה פעם וכי אני מופיע כבר עשור. פשוט הייתי בהתקף חרדה. אני סובל מחרדות ידוע, יורד איזה מסך שחור מול העיניים ואתה לא נוכח. אני גם רואה את זה עכשיו ולא זוכר שזה קרה". 

שרגאי סיפר שזו אינה פעם ראשונה שהוא חוטף התקף חרדה על הבמה ואפילו נזכר במופע ההשקה של עילי בוטנר וילדי החוץ, אז הקיא על הבמה. "שרנו את 'רץ אלייך' ואני זוכר שתוך כדי כפיים אני מסתובב, מקיא על התופים וחוזר לשיר", נזכר, "סגרתי את הטלפון ולא רציתי לשמוע מאף אחד. התביישתי נורא, אבל אף אחד לא שם לב, החוויה שלי היא לא מה שהקהל חווה. גם מה שקרה בכוכב היה שיעור חשוב של לנצח את זה, נכון, נכשלתי, אבל בסוף המשכתי. זו גם הסיבה שאני עושה מוזיקה, זה קצת לנצח את החרדה כל פעם מחדש".

אוהד שרגאי – “Dangerous Woman”  (צילום: מתוך "הכוכב הבא לאירוויזיון 2020", קשת12)
מתוך: הכוכב הבא לאירוויזיון 2020 | צילום: מתוך "הכוכב הבא לאירוויזיון 2020", קשת12

צדי צרפתי, ששפט את שרגאי לפני שמונה שנים בעונה השמינית של כוכב נולד, גער בו על השימוש במילה נכשלתי ושרגאי חזר בו מדבריו. "אני שמח שהייתה לי הזדמנות לחשוף הרבה צדדים שלי, וגם מה שקרה שם זה חלק ממני. אני הרבה דברים, אני גם ציני, מצחיק, שואו מן, רגיש וגם חרדתי". המתיחות בין השניים לא חדשה והייתה קיימת גם בתקופה ההיא. באחד האודישנים של שרגאי אז נזף בו צדי על כך שלא זכר את המילים של השיר "ים הרחמים" של קובי אפללו.