במוצ"ש הקרוב יתחיל שלב הראש בראש של הכוכב הבא לאירוויזיון 2020 (21:15, קשת 12), ואיתו הלחץ עולה, אבל משני כיוונים. דוראל סעדון ועומר אליהו הגיעו לאולפן של גלית ואילנית, וסיפרו על הרצון לנצח שעומד מול הפחד להתחרות בחברים הקרובים.

"אנחנו כבר 20 מתמודדים, ואתה לא יודע מול מי אתה", שיתף סעדון. "אתה מפחד להיות מול זה ומול ההוא. בסופו של דבר אתה מגיע לדו קרב ולא באמת מסתכל רק על עצמך, אתה מסתכל גם על מישהו אחר. אתה אומר לעצמך שאתה לא רוצה להתחרות מולו, כי אתה מפחד לאבד אותו. זה לא נעים".

אולי זה מפתיע לשמוע, אבל האודישן של דוראל סעדון הייתה הפעם הראשונה שלו על במה, והכל בזכות אמא שלו. "אני בתוכנית הזאת 50 אחוז בשביל אמא שלי, חד משמעית. מאוד פחדתי להגיע לריאליטי או לעמוד על במה, ואמא שלי רצתה. אבל זה היה מרגש, יומיים אחרי ההופעה עוד לא הצלחתי להירגע".

בניגוד אליו, הבמה בשביל עומר אליהו היא דבר מוכר. "הייתי בלהקה צבאית ובכל מיני משלחות לחו"ל, הופעתי וצברתי ניסיון. וגם עכשיו ברחובות בתור מלצר מזמר". השיחה הפתוחה הזאת הצליחה להוציא ווידוי מעניין מאילנית לוי, שסיפרה שגם היא הייתה מלצרית מזמרת בעברה.

"זה מה זה כיף", הודתה אילנית. "אתה שם דג על השולחן ואז רץ כי יש את הנאמבר שלך, ואז מישהו צועק לך 'איפה הדג'? תוך כדי אומרים לך 'תוציא את זה לשולחן 2', ואתה ממשיך לשיר".



אז סעדון ואליהו בהחלט מתמודדים בולטים ביותר, ועדיין גם להם יש את הפייבוריט שלהם לניצחון, אם לא אחד מהם כמובן. "אני חושב שרביב כנר הוא ההימור שלי", הודה אליהו. "הוא מרגש, בן אדם מדהים. הוא החבר הכי טוב שלי שם". סעדון לא יכל שלא להסכים איתו ואמר "מתחילת התוכנית התחברתי אליו. אנחנו יושבים ומרגיעים אחד את השני".