הערב נתחיל להכיר את הזוגות החדשים של חתונה ממבט ראשון (21:15, קשת 12) שעומדים לפני חוויה מאתגרת שבסוף תשתלם להם, וההוכחה החיה לזה הם שירי קופפרברג ולירן לוי. השניים הציגו זוגיות שלא תמיד עברה לצופים חלק בגרון, אבל בסופו של יום נשארו יחד והם מאושרים מתמיד.

הזוג המאוהב הגיע לאולפן של גלית ואילנית לספר על התוכנית ששינתה את חייהם מקצה לקצה, וגרמה להם למצוא האחד את השנייה. לא כל זוג זוכה להזדמנות לראות את היחסים שלו מהצד, וגם מי שכן, לא תמיד מנצל את הזדמנות. בעוד שלירן ראתה כל פרק רק פעם אחת, שירי עושה בינג' קבוע של התוכנית.

"ללירן היה קשה לצפות בפרקים כמה פעמים", גילתה שירי סודות מאחורי הקלעים, "אני יכולתי לראות המון. את פרק ההחלטה למשל ראיתי בערך שש פעמים. אני כל פעם בוכה ומתרגשת, זה היה רגע מהמם ששינה לי את החיים".

View this post on Instagram

A post shared by Shiri Kupferberg (@shiri_kup) on

ובתור הזוג ששרד למרות הכל, מן הראוי שהם יתנו כמה המלצות לזוגות החדשים. "פרופורציות היא המילה", קבעה שירי, "בהתחלה הייתה כלפיי ביקורת גדולה והרבה טוקבקים קשים, אבל בגלל שידעתי איך זה ייגמר בסוף, לקחתי את זה בפרופורציה. ידעתי שזה מתהפך ובסוף יש אהבה מאוד גדולה. הדברים מאוד דינמיים וזה לא אומר כלום, לא צריך לקחת ללב".

"צריך להקשיב לצד השני, אל תשמיע רק את עצמך", הוסיף לירן את הטיפ שלו, "ברוב הפעמים שאנחנו מגיעים לדייט ואנחנו אוהבים להשמיע את עצמנו – כמה שאנחנו מוצלחים וטובים, רוצים לעשות רושם. תתנו את הבמה אחד לשנייה ותראו איך השיחה זורמת, אל תעשו את זה מונולוג, תעשו דיאלוג וביחד תצליחו להביא את זה למקום הרבה יותר כיפי וזורם".

>> אל תפספסו את כל מה שקורה באינסטגרם של חתונה ממבט ראשון

שירי דיברה לא פעם על רווקות מאוחרת, והיום כשהיא נמצאת בזוגיות היא יודעת להסתכל אחורה ולשים את האצבע על המקומות בהן טעתה בדרך. "אני הייתי רווקה עד גיל 35, אני חושבת שטיפים זה הדבר האחרון שאני יכולה לתת. אני חושבת שפשוט שללתי מאוד מהר הרבה דברים. רציתי משהו וחשבתי שאני יודעת בדיוק מה אני צריכה ואיך זה צריך להיראות ולהיעשות, מה בדיוק התהליך שאמור לקרות ולא אפשרתי באמת, לא נתתי הזדמנות".



"מה שנתנה לי התוכנית הזאת זה שהיא כפתה עליי הזדמנות. 'תתני צ'אנס, תישארי 42 ימים, אחרי זה תחליטי כן כן לא לא'. ככל שמכירים יותר את לירן מתאהבים בו, וגם על המסך ראו את זה. זה לא בהכרח משהו שבא בשנייה הראשונה, בשנייה אפשר לקלוט את מה שיש בו ואת הקסם שלו. עכשיו אנחנו הכי דביקים".

גם לירן עבר תהליך לא פשוט וגילה על עצמו כמה דברים שלא ידע קודם. "גיליתי שיש לי סבלנות כזאת מטורפת. כשאתה מתחיל מערכת יחסים מסוימת אין את הזמן הזה באמת להכיל, אתה מכיר מישהי והצד השני לא רוצה ואין לך את האפשרות לתת את הבמה שלך, לסבלנות ולגרום לה להגיע למקום שלך. פה באמת ניתנה לי האפשרות הזאת, ואז הצלחתי להגיע לידי מימוש".