ה-ח' וה-ע' של כוכי חשאי כבר מזמן סחפו את כל מדינת ישראל, ואין אחד שלא נדבק בעברית הזכה ובטונציה הצבעונית שלה. אפילו אילנית לוי סיפרה שהיא החלה לדבר בח' וע' בהשראתה של כוכי. "אני כבר שבוע הולכת ואומרת "החצוצרות שלי רועדות", אמרה אילנית.

אבל אהבת הקהל לא תמיד הייתה מנת חלקן של כוכי והדר פרץ. היום (שישי) השתיים סיפרו בתוכנית של גלית ואילנית כי בימים הראשונים של התחרות התגובות היו קשות, והן לקחו את זה קשה: "בשלושת הימים הראשונים הייתי מזועזעת", הודתה כוכי, "למרות שידעתי שלא כדאי להסתכל בטוקבקים. אנשים ממריאים גבוה עם הסקת מסקנות ונוחתים במהירות על המקלדת. שירסנו את רפלקס ההקאה שלהם, זה מה שאני ממליצה". 

מנה השופטים הכי אהבו?  (צילום: מתוך "MKR המטבח המנצח", קשת12)
חשבו שהן מגיעות לתחרות של חובבנים. כוכי והדר | צילום: מתוך "MKR המטבח המנצח", קשת12

לא צפית את רפלקס ההקאה הזה? אנחנו חיים במדינתנו.
"נכון, אבל אני חושבת שבאמת השיח הפך להיות מאוד בוטה, אלים ונמוך", אמרה כוכי.

"כוכי היא ביקורתית, זה ידוע וזה על השולחן", הוסיפה הדר. "היא פשוט נכנסה למשבצת הזאת בתוכנית. אבל היא כל כך הרבה מעבר לזה, היא פשוט מדהימה". 

ולמרות זאת, עם התקדמות העונה, החלה ההתאהבות של הקהל בכוכי והדר: הדינמיקה המיוחדת שלהן, הכבוד והאהבה ההדדית הצליחו לכבוש אפילו את לב השופטים. הן הביאו צבע אחר, ואפילו הצליחו להגיע לשלב מאוד מתקדם בתחרות, ממש רגע לפני הגמר. אבל השתיים בכלל לא ציפו לתחרות הקשה הזאת: "חשבתי שאני הולכת לתחרות שרובן נשים שמבשלות בבית", סיפרה כוכי, "שיהיה לי את היתרון של הקונדיטוריה. כשראיתי מי סביבי, חשתי פיק ברכיים בישיבה". לא משנה מה, אנחנו מאחלים לכן בהצלחה.