בשנים האחרונות קריירת המשחק של אמיר שורוש נמצאת בנסיקה משמעותית. משחקן שמקבל תפקידים קטנים בתיאטרון, הגיע התפקיד של רמזי ב"קופה ראשית", ומשם לפסגה הגבוהה ביותר כאשר הצטרף לנבחרת הכוכבים של "ארץ נהדרת" שם הוא מספק את החיקוי עם הטאץ' האישי שלו ליושב ראש מפלגת רע"מ - מנסור עבאס. היום הוא הגיע לאולפן של "גלית ואילנית" (שישי) וסיפר על איך היה במרחק של צעד מלזנוח הכל ולבחור בייעוד אחר.

"כשעברתי לאילת חשבתי על הכל. הייתי מאוד קרוב לוותר על המשחק", אמר שורוש בגילוי לב אחרי שחזר לעיר הדרומית. מבחינתו, היו שני דברים שנמצאו בראש סדר העדיפויות שלו ועבורם היה מוכן לעשות את כל - מציאת זוגיות והקמת משפחה. "הבנתי שהבילויים וכל הדברים מסביב זה כבר גדול עליי, הייתי מרוכז במשפחה ולהכין את עצמי לכך".

מסתבר, שלבחירה הזאת הייתה השפעה לא קטנה על קריירת המשחק שלו. לאחר לידת שני ילדיו הוא קיבל את התפקיד המשמעותי הראשון שלו ב"קופה ראשית". "כשנולדו לי ילדים הגיע רמזי. זה קצת קיטשי כזה אבל זה מה שקרה".

זה נכון להגיד שפרחת מאוחר?
"כן, בכל חיי תמיד הבנתי אבל לקח לי זמן להגיע - כמו ילד קטן שהוא יודע ללכת אבל הוא לא מצליח. זה פגש אותי כמעט בכל שלב חיים שלי, גם בספורט, בלימודים ובצבא - הייתי צריך להתבגר בשביל להבין".

רק בשנים האחרונות אתה משקיע את כל כולך במשחק, למה זה לא קרה מההתחלה?
"סיימתי ללמוד ב-2009 בבית צבי, התקבלתי לכל מיני תפקידים אבל שום דבר לא תפס. אני חושב שלא הייתי באמת מוכן, מוכנות זה משהו שמעבר לכישרון - זה הכל. באילת עשיתי החלטה שאני נותן צ'אנס למקצוע".