כבר כמעט שנה שצוקית אשכולי חובקת זוגיות עם עידו פילאטר, מאמן כדורסל בן 32 שעובד בבית הספר בו היא מלמדת אבל הדרך לשם לא הייתה קלה ועברה דרך העונה הראשונה של "חתונה ממבט ראשון" בה פגשה מתחת לחופה את דודו כהן ובהמשך דרך התוכנית "מתחזים" של חיים אתגר בה נחשף כי נפלה קורבן לאישה שהוליכה אותה שולל וניהלה איתה יחסים ווירטואלים בשמם של שני גברים.

היום (שישי) צוקית הגיעה לאולפן של "גלית ואילנית", יחד עם מאור פינקלשטיין ואחווה סיטבון שכמוה השתתפו ב"חתונה ממבט ראשון", וניסתה להסביר את השוני בין שתי החוויות שעברה בהקשר של מציאת זוגיות בטלוויזיה. "להיחשף במתחזים זה משהו שהיה בו בושה, אמרה אשכולי והוסיפה. "אני בדרך כלל שמה לב כי יש לי אינטואיציה, אבל אתה ישר שואל את עצמך: איך נפלתי?, איך זה קרה דווקא לי?, למה עשו לי את זה?.

בהמשך היא מספרת על הרגע שסייע לה להתעודד ולהתחיל מחדש. "ואז באה המחשבה שאולי זה לא יקרה לאדם אחר ומספיק שעוד בחורה אחת ינצלו בזכות זה זה קצת עודד אותי. כשזה שודר עידו כבר היה בתמונה והוא היה לי עוגן ועטף אותי".

אחת הדמויות מהעונה הנוכחית אליה צוקית הושוותה היא מנור בר-טוב שבהחלטה משותפת עם בן נדל בחרו להפריד כוחות לפני תום הצילומים של התוכנית. אשכולי ניסתה להסביר את הדימיון ביניהם. "בהקשר של מנור, אני מאוד אוהבת אותה ואני חושבת שהייתה שם בעיה רצינית בציפיות, כשאני בניגוד הגעתי פתוחה. אבל גם אני הרגשתי שאני יותר מדי ויש בי כל כך הרבה דברים שבשני דייטים זה לא עובר. ותמיד קיוויתי שאולי יגיע מישהו לתוכנית ויגיד זה מה שאני רוצה. לצערי זה הביא בדרך מתחזה".