ג'קי אזולאי הגיעה אומנם רק למקום השלישי בעונה השלישית של "מאסטר שף", אך זכתה לאהדה עצומה מהקהל שהתאהב באישיותה. בשבועות האחרונים, עברה אזולאי מהפך גדול והורידה את הפאה. "לפני כמה שנים שבמעגל החברים שלי שמעו על מישהי שעושה מה שאני עשיתי זה היה ביג דיל", מספרת אזולאי, "פתאום עכשיו שזה אני אני מבינה שזה לא כל-כך גדול. זה ביני לבין אלוהים".

הורדת את הפאה באמת?
"אני לא יכול להגיד בפה מלא שהורדתי את הפאה. תמיד הייתי עם או בלי. אם אני אגיד שכן זה חילול השם כי אם החלטתי לעשות משהו זה עם עצמי ולא בפרהסיה. אם אני באה לטלוויזיה ואומרת 'הורדתי' זה כאילו אני מתגאה בזה. אני גדלתי על ערכים של כן לכסות את הראש, אבל במסע הפרטי שלי זה לה התאים אך אבל לי להצהיר על זה בטלוויזיה".

מה קרה?
"תמיד הייתי לי בעיה של צניעות. כל העונשים שלי בפנימיות ובמסגרות היו על 'מה את לובשת', 'תורידי את זה', 'זה מוחרם'. כל הזמן חשבתי על זה שבפנימייה לא שאלו על איך התפללתי או האם נטלתי ידיים והתעסקו רק במראה החיצוני. זה עשה לי לא טוב. יום אחד הלכתי בבני ברק בלי גרביים וצעקתי ברחוב 'אני בלי גרביים הלוואי שאיזה מורה תעבור ותראה שאני בלי גרביים', זה הרגיז אותי כי יש בי אמת. הצניעות זה לא הכי חשוב".



למה זה שאני הולכת עם שיער פזור עושה משהו לגבר? הוא לא יכול לשלוט בעצמו?
"אין לי תשובות או שאני לא יכולה לענות כי יצלבו לי את החיים. אבא שלי היה דוס, כשהוא רצה שנלך לים היה הולך לחוף מרוחק .הוא לא רצה שכולם יהיו צנועים אלא הוריד את הראש למטה ולא הסתכל, הוא שמר על עצמו וזה מה שגברים צריכים לעשות. יש בצניעות אצילות, קייט מידלטון לא תלך חשוף כי היא אצילית".

איך בעלך ישראל מתמודד עם זה?
"הוא מטורף לי על הצורה. אני יכולה ללכת איך שאני רוצה זה לא מפריע לו".

החבורה שאת מסתובבת איתה שהיא לא בדיוק דתית
"אני בוחרת אנשים לפי הפנימיות שלהם. עבדתי בעבודה מסוימת ושם החברה הכי טובה שלי הייתה אתאיסטית גמורה. אני מתחברת לפנימיות של האנשים, לא לאמונות שלהם".