היחסים של הדר ברייר ודניס רוסקוב ידעו עליות ומורדות, במיוחד אחרי שסיפר לה שמתכוון לטוס ליפן, קצת לפני סיום התהליך של חתונה ממבט ראשון. רגע לפני שנדע איך כל הסיפור הזה נגמר בפרק המהפך של הזוגות (מוצ"ש אחרי החדשות, קשת 12), האמא אולי הכי מדוברת של העונה, עלתה היום (שישי) לשיחה קצרה מעבר לים עם גלית ואילנית.

ג'ני רוסקוב, אמא של דניס, חיה במיאמי כבר כמה שנים טובות, אבל המרחק הגיאוגרפי לא מונע את הקשר הקרוב שלה עם שני ילדיה שחיים בארץ. היא עוקבת אחרי כל הפרקים ומשתדלת להתעדכן גם ברשתות, וכן, חשופה גם לתגובות הפחות טובות.

הדר ודניס בשיחה עם אמא של דניס (צילום: מתוך: חתונה ממבט ראשון 3, קשת12)
"כל רגע שהוא נהנה איתה, אני אוהבת אותה". הדר ברייר ודניס רוסקוב | צילום: מתוך: חתונה ממבט ראשון 3, קשת12


"רוב התגובות מאוד מחמיאות לי. כותבים לי הרבה בפרטי ובהתחלה ניסיתי לענות לכולם אבל ראיתי שאני לא מסוגלת, אני רוצה להגיד המון תודה שאתם תומכים ואוהבים את דניס. לפני זה רק אני ידעתי שהוא בן אדם נדיר עכשיו כל המדינה יודעת. קראתי גם המון תגובות שליליות על הדר לדוגמא, וזה לא עשה לי טוב. הצופים צריכים להיות יותר סבלניים ואנושיים, יש לה אמא ומשפחה וזה לא נעים לקרוא את זה".

חלק מהתגובות הקשות מצביעות על זה שהדר לא תמיד קלה עם דניס, אבל ג'ני לא רואה את הדברים באותה העין. "קודם כל אני לא פונקציה, לי חשוב מה שדניס חושב, כל רגע שהוא נהנה איתה, אז אני גם אוהבת אותה. הוא אף פעם לא מתייעץ איתי לגבי בנות, אבל מה שחשוב לו, וזה גם טיפ גדול שנתתי להדר, שהיא תעריך ותכבד אותי".


אחת התכונות היותר בולטות של דניס היא הג'נטלמניות שהוא מפגין ללא הפסקה. המומחים טענו שזה מגיע ממקום של ריצוי אחרים בגלל שהוא עולה חדש, אבל ג'ני לא כל כך מסכימה עם זה. "אין לזה שום משמעות, אתם לא מכירים את דניס. הוא עבר הרבה בחיים והוא יודע לקחת תמיד את הטוב ולהיות שמח כי הוא יודע שיש דברים יותר מפחידים בחיים".

"אף פעם לא לימדתי אותו לפתוח את הדלת, פשוט לימדתי את הילדים שלי להסתכל על עצמם מהצד, ואם הם שלמים עם מי שהם – שילכו עם זה. תמיד אמרתי לדניס שאם הוא נמצא בקשר עם מישהי, אפילו ללילה אחד, שייתן לה כבוד שתרגיש מלכה. כשהוא התייעץ איתי האם ללכת לתוכנית, אמרתי לו: 'בטח, יש לך הזדמנות להראות לאנשים אחרים ובמיוחד לגברים איך צריך להתנהג כלפי אישה'. יצא טוב".