השחקן, הזמר ואיש הטלוויזיה ליאון רוזנברג מגיש כבר חמש שנים בהצלחה את תכנית הבוקר לצד אשתו, פאולה. בשנה שעברה החלו השניים להגיש יחד גם פודקאסט. "יש המון נושאים שאנחנו רוצים לגעת בהם בצורה רחבה יותר וגם טריטוריות שקשה לגעת בהם בשעות הבוקר", הסביר רוזנברג על ההחלטה של השניים להגיש פודקאסט. "זה בעצם טיפול זוגי בחינם. אנחנו מביאים כל פעם מומחה או מומחית ופותחים פיקסל אחד בתמונה הגדולה של הזוגיות".

באיזה שלב הבנתם שאתם פותחים הכל בשידור?
"זו לא הייתה החלטה שלי, פאולה החליטה בשביל שנינו. אני בא מאסכולה שאומרת שמנחים צריכים פסון. אבל כשאני יושב עם אשתי באולפו בבוקר – אין פסון, במיוחד לא לידה. היא מאוד דעתנית, היא אומרת מה שהיא חושבת ברגע שהיא חושבת. אמרתי 'יאללה, זרום עם זה'".

יש דברים שאתם יודעים שלא תדברו עליהם? יש איזשהו גבול?
"אם אנחנו נריב מאוד אנחנו נפתח את זה, אבל נפתח את זה מתוך הבנה שיש אנשים ששומעים את זה. גם הבנות שלנו יכולות לשמוע את זה יום אחד. אנחנו מתייחסים אחד לשני בכבוד ויש 'מילת ביטחון' שאם אנחנו אומרים אז אנחנו עוצרים".

View this post on Instagram

אלו תמונות של ליאון ושלי שצילמנו לפני חמש עשרה שנה. סלפי לפני עידן הסלפי. אם הייתי פוגשת את עצמי הצעירה של אז, הייתי אומרת לי: מתוקה תנשמי, את טובה מספיק כפי שאת. אפשר להירגע. כשאני פוגשת את עצמי של היום, אני אומרת: מתוקה תנשמי, את טובה מספיק בדיוק כפי שאת. אפשר להירגע. כי יש דברים שלא משתנים... התקף הנוסטלגיה המוגבר נובע מהצורך ללמוד לקראת מבחנים, זה תמיד מוביל אותי לנבור בקופסאות ישנות ולעשות סדר. אם הייתי יודעת איזה ארגון מחדש אבצע בבית במקום ללמוד, הייתי נרשמת לתואר שני כבר מזמן ‍♀️. מעולם לא הייתי יעילה כל כך.

A post shared by PAULA ROSENBERG (@paularosenberg) on



רוזנברג השתתף יחד עם להקתו "שמונים ומשהו" ב"הכוכב הבא לאירוויזיון 2020", אך לא צלח את שלב האודישנים. "יש צביטה בלב", הודה רוזנברג. "יש העונה מתחרים מעולים וזה מאוד משמח. אני לא באתי לכוכב הבא בשביל לנצח. אמרנו 'אנחנו מופיעים הרבה זמן, ההופעות שלנו מוצלחות ויאללה, בואו נלך ונראה את עצמנו על הבמה הכי גדולה בארץ'".

חשבת על מה אתה יכול להפסיד בדרך?
"אני מודה שבהתחלה שמעתי קולות שאמרו לי 'מה אתה צריך את זה, אתה יכול לצאת פתטי'. אני החלטתי בשנה האחרונה שאני עושה דברים בלי לחשוב מה יגידו, אלא רק לפי מה שאני מרגיש. מה החיים האלה אם לא להתרגש וללכת בקרקע שאתה לא מכיר? התגובות אחרי השידור לימדו אותי שצדקתי".

שמונים ומשהו - "Big in Japan"  (צילום: "הכוכב הבא לאירוויזיון 2020", קשת12)
מתוך: הכוכב הבא לאירוויזיון 2020 | צילום: "הכוכב הבא לאירוויזיון 2020", קשת12

גלית סיפרה כי היא מכירה את רוזנברג עוד משנות ה-80, וכי בין השניים היה אפילו קליק מסוים. "הוא היה ספק חתיך הורס ספק חנון, אבל היה לזה איזשהו יופי", סיפרה גלית. "אני זוכרת איזושהי סיטואציה במועדון באלנבי. היו שמועות שהיית אמור להתחיל איתי וקיבלת רגליים קרות". רוזנברג מצידו, זוכר את המקרה קצת אחרת: "אני התחלתי איתה, אבל האקסית שלי הייתה חברה טובה שלה והיא שמה ברקס. אני רק רוצה להגיד שלפעמים בראש זה הרבה יותר טוב מאשר במציאות".