קארין ואיתמר התחילו את המסע המשותף שלהם ב"חתונה ממבט ראשון" (מוצ"ש אחרי החדשות, קשת 12) בכל הכוח, וכבר מההתחלה הכימיה בניהם הייתה בשמיים. עכשיו, כשהם מחפשים יחד את ההגדרה למושג "בית", מעיין יושקוביץ, אחותו של איתמר, הגיעה ל"גלית ואילנית" לדבר על הדרך של הזוג. אל האולפן הגיעה גם חברתה הטובה של עינת, שסיפרה על הצעד האמיץ למצוא אהבה בתוכנית.

קארין הצליחה להתחבר למשפחה של איתמר כבר מהשנייה הראשונה, ואת הקשר שנרקם עם אחותה היה אפשר לראות מיד. עכשיו, מעיין מספרת מה היא אמרה לקארין אחרי המפגש: "אמרתי לה 'אני רוצה להצמיד אלייך את הבנות שלי שיראו מה זה כוח נשי'", ומוסיפה גם איך התרשמה מאופייה של קארין, "מדובר בבחורה חכמה וחמה".

את המעבר מאנונימיות לאנשים המוכרים בכל בית, משתתפי התוכנית עושים ברגע אחד. "החשיפה התחילה בצורה מאוד מרגשת, הוא קיבל בהתחלה המון אהדה". סיפרה מעיין והוסיפה, "הייתה אמא שאמרה לו 'כזה אני רוצה לילדות שלי'". אבל לצד התגובות החיוביות היא מספרת גם על הביקורות שלא איחרו להגיע "מן הסתם יש טוקבקים וביקורות, ידענו שהן יגיעו, וזה לא פשוט. מי שמכיר את איתמר יודע במי מדובר ואם יש בהן שמץ של אמת". 

איתמר וקארין, "חתונה ממבט ראשון" (צילום: קשת 12, צילום מסך)
איתמר וקארין, "חתונה ממבט ראשון" | צילום: קשת 12, צילום מסך

כשמעיין נשאלה מה הכוונה של איתמר כשהוא אומר לקארין "אני רוצה אותך יותר ביתית", היה לה חשוב להבהיר: "ה'אני רוצה' שלו מתנקז למקום אחד – 'אני רוצה אמת, אני רוצה כנות, להרגיש שאני מגיע הביתה ויכול לפרוק את עצמי ובשביל זה אני צריך שתבואי לכיוון הזה'. כולנו רוצים בסופו של יום להגיע הביתה, לשים פג'ימה ולהרגיש בנוח".

אל התוכנית דחפה אותו להשתתף אחותו, שמספרת על כך בחיוך: "זה שהוא הלך זה קצת באשמתי, יש משהו בתהליך שעושה טיפול פסיכולוגי על ספידים. הוא מקבל מראה של הקשיים שלו, של מה שחוסם אותו - והוא חייב להישאר, הוא שם והוא מתחייב". 

עינת בן משה ולירון פז  (צילום: חתונה ממבט ראשון, קשת12)
צילום: חתונה ממבט ראשון, קשת12

אם יש משהו משותף לכל הסובבים של משתתפי התוכנית, זה הפחד מהביקורות שהם יקבלו ביום שאחרי. מירן קצב, חברתה של עינב מספרת "חששתי עליה. הם באים מאפס למאה בחשיפה מוחלטת וזה לא מובן מאליו שלבן אדם יש את היכולות להתמודד עם זה".