הם לא מפסיקים לרגש אותנו ברגע שהם עולים על הבמה, הם מפוצצים בכישרון ומפתיעים בכל פעם מחדש עם הקולות האדירים שלהם. אין ספק שתלמידי בית ספר למוסיקה (מוצ"ש אחרי החדשות, קשת 12) לא מפסיקים להפתיע, עד שלפעמים אנחנו שוכחים שמדובר בסך הכל בילדים קטנים.

הילי משייב (12.5) וחיים ציפל (13.5) שני תלמידי בית הספר, הגיעו לאולפן של גלית ואילנית לספר על החוויה שעברו, הליווי הצמוד מהמורים התומכים ועל החלום הגדול מגיל קטן שמתגשם פתאום. "תמיד חלמתי לעמוד על במות ולשיר" שיתף חיים, "להתפרסם מהדבר הזה - בשבילי כל החוויה הזאת הייתה באמת חלום".

"מאז שאני זוכר את עצמי תמיד הייתי מתקרב לבמות ולפעמים עולה עליהן", המשיך התלמיד, "זאת אהבה מגיל צעיר. הייתי מושיב את המשפחה בסלון ואומר להם 'תקשיבו לי'". גם אצל הילי המשיכה לבמה התחילה בסלון הביתי, שם הייתה אוספת את כולם: "כשהייתי בת שלוש וחצי אחרי אחת ארוחות השישי, אמא שלי הלכה לשטוף כלים. שכנעתי אותה לבוא לסלון כי אני לא עושה מופע בלעדיה, וכשהיא באה שרתי ורקדתי שיר של ביונסה. ההורים ואחיות שלי היו בהלם".

חיים ציפל וזוהר זכרוב – "אמא אם הייתי" (צילום: מתוך: בית ספר למוסיקה 4, באדיבות ספורט 1)
"אנחנו חברים טובים". חיים וזוהר | צילום: מתוך: בית ספר למוסיקה 4, באדיבות ספורט 1


מאותו הרגע, אמא של הילי תמכה ושלחה אותה לכל החוגים שיעזרו לבתה לפתח את הכישרון. "היא ראתה שאני באמת רוצה את זה, והיא הגשימה את החלום שלי". עוד מישהי שכבר זיהתה את הפוטנציאל של התלמידה הקטנה, הייתה סבתא שלה, לה הקדישה באחד השיעורים את השיר "Adagio" של הזמרת לארה פביאן. "סבתא שלי תמיד רצתה שאשיר את השיר הזה, החלום שלה שאגיע לרמות האלה וניסיתי להגשים לה אותו".

גם חיים זכה ללא מעט מחמאות על הביצועים שלו, ובמיוחד על הדואט הבלתי נשכח עם זוהר זכרוב לשיר "אמא אם הייתי" של חנן בן ארי. "אני וזוהר בקשר טוב עד היום ובגלל שאנחנו חברים טובים היינו מתאמנים עוד לפני שהתאמנו עם ההפקה או עם המורה הראל סקעת". תוך כדי שהם מתרגלים את השיר עם עצמם, השניים הכווינו האחד את השני, והצליחו להגיע לאלתור המושלם של חיים כשהוא זעק "אמא" באמצע השורה של זוהר.


"חנן אמר שזה הביצוע המחודש של השיר", סיפר התלמיד על המחמאות שקיבלו מהמבצע המקורי, "הוא אחד הזמרים שאני הכי מעריץ ומעריך ברמה מאוד גבוהה, כי הוא כותב ומלחין את השירים שלו וזה אחד הדברים שאני אוהב לעשות. אני מביע את הרגשות שלי בתוך הטקסט. שירים שהם עם המון תוכן ורגש שאני צריך לחשוב ולתת משמעות למילים, זה נהיה כמו תפילה כזו".

חיים סיפר שהעבודה עם המורה שלו, הראל סקעת, הייתה בלתי נשכחת עבורו, "הוא מקבל כל אחד עם כל שיגעון ועם כל שאלה הכי מוזרה שלא תהיה. הוא נתן לי המון ביטחון במוזיקה ובכל מה שסביב זה". גם הילי החליטה לפרגן למורה שלה, נועה קירל, ואמרה: "נועה מדהימה, היא תמיד עוזרת לי. לפני כל מופע היא רצה אליי ואומרת לי לקחת נשימה ושהכל יהיה בסדר. היא למדה אותי איך להיות על במות".