העונה השלישית של נינג'ה ישראל תצא מחר (שבת, אחרי החדשות בקשת 12) לדרכה. רגע לפני שהוא חוזר לעמדת הפרשן בתוכנית, ניב רסקין התארח בגלית ואילנית וסיפר על העונה החדשה. "זו הולכת להיות עונה מטורפת. הייחוד בעונה השלישית זה מלא שמות חדשים שלא ראינו עד היום, שהולכים לעשות חיים קשים לשמלא, מרנץ, חזנוב וכל הוותיקים".

רסקין התייחס גם למתח בין המתמודדים הוותיקים לחדשים. "לוותיקים כן יש פאסון של 'היינו פה ועשינו גמרים', אבל ברור מה הסיפור של העונה הזו. יש כאן חבר'ה שלא שמענו ועליהם ששורפים את המסלול. לא רק צעירים אלא גם יותר מבוגרים, כאלה שלא נספרו בכלל במיונים ולא חשבנו שהם הולכים להגיע רחוק".

"כמו כל שנה אנחנו משכללים את המסלול והעובדה שמישהו היה טוב בעונה שעברה, לא עוזרת לו השנה כי המסלול שונה והמכשולים שונים. זה מדהים לראות מה שקרה".

ביום רביעי, שותפתו של רסקין לשולחן הפרשנים, רותם ישראל, ילדה את בנה הבכור. "מקורותיי מוסרים שהייתה לידה מדהימה ושרותם הייתה נינג'ה אמיתית בלידה. עכשיו יש לנו בייבי נינג'ה", סיפר הפרשן והחמיא לקולגה. "כשצילמנו רותם הייתה בהריון מאוד מתקדם. ימי צילום זה ימים שמתחילים ב-19:00 ונגמרים בשש בבוקר עם הזריחה. אתה יושב על כיסא בר ומשדר עשרות מתמודדים. זה מאוד קשה לכל אדם ובטח למי שבהיריון בשבוע 38 והיא הייתה שם עם הדבר הזה עד הסוף. היא אלופה".

ואיך הצילומים האינטנסיביים הסתדרו עם הגשת חדשות הבוקר וגם שידורי משחקי ספורט? "אני קם ב-04:30 כל בוקר יום אחרי יום וכששילבנו את הצילומים של חדשות הבוקר ואת הצילומים של נינג'ה יצא מצב שהיינו ישנים שעתיים-שלוש ביומיים. לא פשוט, לא מומלץ בריאותית אבל חוויה מדהימה ושווה כל רגע".

"זה לא משהו שמתרגלים אליו ואני במרדף תמידי אחרי שעות שינה. שנת צהריים זה משהו שאימצתי לחיי בשנים האחרונות ואני חייב את זה כי כשאתה עושה את חדשות הבוקר יום אחרי יום הגוף חייב מנוחה. אני מנסה גם להתאמן קצת, לשמור על כושר ותזונה טובה וצריך גם לתת זמן למשפחה, אבל אני קם בבוקר, בטח בתקופה הזו, ואומר תודה שזה נפל בחלקי, אני לא מתלונן".